וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "אני לא אתגעגע לאנגליה"

חלוצה החדש של מילאן מודה: "לא אהבתי את התקשורת, מזג האוויר, האוכל ואיך שאתה נוהג, אבל זו הליגה הטובה ביותר"

האם מריו באלוטלי סוף סוף מרגיש בבית? לדבריו, התשובה לכך חיובית, במיוחד לאור העובדה שהוא כל כך חיכה לעזוב את אנגליה. החלוץ שנטש את מנצ'סטר סיטי בינואר והצטרף למילאן סיפר במהלך ההצגה הרשמית שלו שהתקיימה אתמול (שישי) שהוא ממש לא יתגעגע לאנגליה.

במסיבת העיתונאים שנערכה עימו, ביקר החלוץ הסורר את התרבות האנגלית, אבל הודה שהוא עצוב לעזוב את הסיטיזנס. "אני חייב להגיד תודה לאוהדים של סיטי מכיוון שהם היו נחמדים מאוד אליי והם תמיד תמכו בי וברגעים הטובים והפחות טובים", אמר באלוטלי. "אני צריך להודות גם לחברים שלי ולמנג'ר. פרט לכך, אני שמח מאוד שעזבתי את אנגליה, אני לא אתגעגע אליה".

מריו באלוטלי שחקן מילאן. רויטרס
יתגעגע למאנצ'יני? מריו באלוטלי/רויטרס

האיטלקי המשיך והסביר: "הדברים הטובים זה רק כשהייתי מגיע לקרינגטון כדי להתאמן. הדברים הרעים? כל השאר. התקשורת, קודם כל. מזג האוויר, האוכל, איך שאתה נוהג, זה הכל. אם להיות כן, הפרמיירליג היא ליגה מדהימה ואני חושב שהיא הטובה ביותר. הקהל והדשא, זו ליגה מדהימה. אני לא יודע אם אני אחזור לשם בעתיד. כרגע אני כאן".

על עצם ההצטרפות למילאן, אמר באלוטלי: "זה כבוד והזדמנות נהדרת ואני מקווה להתפתח כאן כשחקן. אני מקווה להישאר כאן ככל שאפשר. זה תמיד היה חלום עבורי לשחק במילאן ואני שמח לחזור להיות קרוב למשפחה שלי, אבל אני מעדף לשחק מאשר לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully