וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני מודה: "ויתרתי על בעיטות הפנדלים"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד סיפר כי ביקש מאלכס פרגוסון להפסיק להיות הבועט הקבוע, ולהעביר את המושכות לרובין ואן פרסי

לא במהירות רבה כל כך שחקן כדורגל מחליט לוותר על הבחירה בו כ"פנדליסט" של הקבוצה. ווין רוני החליט שמספיק לו, והיום (שבת) הוא מודה בראיון ל-MUTV שהוא ביקש ממאמנו במנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון לחדול מלהיות הבועט הקבוע של הקבוצה.

כידוע, רוני החמיץ עשר בעיטות מהנקודה הלבנה, כולל שני פנדלים מוחמצים העונה, ולדבריו הוא פנה כאמור לפרגוסון. "אם להיות כן, זו הייתה הבחירה שלי", סיפר רוני. "זה פשוט לא היה טוב מספיק. הלכתי לדבר עם המנג'ר ואמרתי לו שדיברתי עם רובין ואן פרסי ואמרתי לו שהוא יכול לקחת את הפנדלים. במועדון כמו זה להחמיץ שני פנדלים כמו שהחמצתי ואפילו לא לפגוש את המסגרת זה לא טוב מספיק". כאמור, החלוץ ההולנדי יהיה זה שיירש מעתה את רוני.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
איבד את הביטחון. ווין רוני/רויטרס

ובינתיים מה שבאמת מטריד את מנצ'סטר יונייטד זה מצב הדשא באולד טראפורד. המועדון החליט לדחות את החלפת הדשא עד לקיץ, כשבקבוצה קיימת תקווה שמצבו ישתפר. "זה לא טוב", אמר פרגוסון. "אנחנו מחליפים את כל הדשא בקיץ, אבל יש לנו עשרה ימים לפני אברטון ועשרה ימים נוספים עד רדינג. הדשא יקבל עכשיו את אור השמש וזה יעזור לו להתחדש. זה ללא ספק משהו שמטריד אותי".

הערב (19:30, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD) יונייטד תתארח אצל פולהאם שבוע אחרי שהיא ניצחה אותה 1:4 בגביע. ניצחון יסדר ליונייטד יתרון של עשר נקודות לפני שמנצ'סטר סיטי תשלים את המחזור מחר מול ליברפול (18:00).

מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון. Alex Livesey, GettyImages
"זה ללא ספק משהו שמטריד אותי". אלכס פרגוסון/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully