וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע המדינה: קטש ואילת מגיעים למלחה

1.2.2013 / 16:52

הפ' אילת תנסה להפתיע את הפ' י-ם (19:00, 5+ לייב) ברבע גמר הגביע. בני הרצליה תארח את מכ' חיפה (18:00, ער' 1)

שבוע גביע המדינה ייצא לדרך מחר (שבת) עם שני משחקי רבעי הגמר הראשונים, כשבסיומם נוכל לדעת מהו משחק חצי הגמר הראשון שייערך ביום שלישי הקרוב ביד אליהו. במלחה תארח הפועל ירושלים, שלא הייתה בחצי הגמר מאז שנת 2009, את הפועל אילת נטולת סקוטי הופסון, אך הדרומיים יקוו בכל זאת להגיע לראשונה בתולדותיהם למעמד חצי הגמר. בני הרצליה, שנמצאת לאחרונה בתקופה נהדרת, תארח באולם היובל את מכבי חיפה החזקה, שניצחה רק פעם אחת במהלך החודש האחרון.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
מגיע למלחה. עודד קטש/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים - הפועל אילת (19:00, 5+ לייב)

בשלוש העונות האחרונות הקבוצה מהבירה, שזכתה בגביע ארבע פעמים בעבר, לא הצליחה אפילו להגיע לחצי הגמר, ובירושלים מאוד רוצים לחזור למעמד ביום שלישי. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד למכבי אשדוד ביום שני, בו הציגו שחקניו של שרון דרוקר יכולת רעה מאוד, ופיגרו לאורך רוב שלבי המשחק בהפרש די גדול, ובמהלך השבוע ניסו לתקן את הטעויות הגדולות שנראו במהלך המשחק. אלישי כדיר עשוי לחזור לסגל של האדומים, לאחר שנפצע לפני חודש לפני המשחק מול מכבי תל אביב, אך בינתיים צירפו בירושלים את הסנטר דניאל תמיר, שגדל בקבוצה, ושחררו להפועל חולון את רם אליאספור.

שלושה ניצחונות בארבעה משחקים מפתיחת הסיבוב השני הציבו את הקבוצה של עודד קטש במקום השני, עם פער של משחק וחצי על המקום השלישי, ובהרגשה נהדרת. ההרגשה הזאת נהרסה מעט ביום שלישי, כשבאימון הערב שבר סקוטי הופסון את הבוהן בכף היד, והוא ייעדר מהמשחק ובחודש הקרוב. באילת יקוו כי טוני יאנגר וגיא כהן, השחקנים שנמצאים על העמדה של הופסון, יצליחו לכסות את החור שמשאיר הקלע המוביל, בדרך אולי להפתעה במלחה והגעה למעמד חצי גמר גביע המדינה לראשונה בתולדותיה.

בני הרצליה - מכבי חיפה (18:00, ערוץ 1)

אחת המטרות הבולטות ששמו לעצמם בצוות המקצועי ובהנהלת בני הרצליה בתחילת העונה הייתה הצלחה בגביע המדינה, ובדרך עומדת מכבי חיפה. הרצליה הגיעה לגמר הגביע שלוש פעמים בעבר, פעמיים כבני השרון ופעם נוספת כבני הרצליה, כשבעונת 2009/10 הפסידו בגמר הגביע למכבי תל אביב. הקבוצה נמצאת בכושר טוב מאוד לאחרונה, כשניצחו חמישה מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים, כשבמשחק הליגה האחרון נגד הפועל חולון הציגו שחקניו של אריאל בית הלחמי את משחקם הטוב ביותר העונה.

ניצחון אחד השיגה מכבי חיפה מאז פתיחת הסיבוב השני, בבית מול הפועל אילת, והקבוצה של בראד גרינברג גוררת רצף של הפסדי חוץ שלא מתאים למטרותיה. בכרמל היו מרוצים יחסית מהיכולת שהוצגה במשחק הליגה האחרון נגד מכבי תל אביב ביד אליהו, למרות הרבע האחרון הרע בו קרסו הירוקים. בחיפה היו בגמר הגביע פעמיים בעבר, כשמאז הגמר ב-2009, כשהפסידו להפועל חולון משלשת ניצחון של בריאן טולברט, נכשלו בגביע לפני חצי הגמר. בקבוצה יודעים שהפסד להרצליה יהיה כישלון, ויסמן יותר מכל את התקופה הלא טובה והלא יציבה שעוברת על המועדון. הסעה למשחק תצא מאולם רוממה בשעה 15:45.

"אני מצפה לראות איך הקבוצה שלנו תגיב למשחק החוץ נגד בני הרצליה", אמר בראד גרינברג לקראת המשחק, "הרצליה משחקת היטב ויש לה עוצמה רבה. אנחנו צריכים לשחק כדורסל קבוצתי בשני צידי המגרש ובצורה פיזית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully