וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק השתולל וירד לחדר ההלבשה, ברוקס: "זה כלום"

מאמן אוקלהומה סיטי הקטין בחשיבות התקרית ואפילו החזיר את הרכז לפרקט. דוראנט: "הייתה אי הסכמה, ככה זה בכדורסל"

האגו של ראסל ווסטברוק הרבה לככב בכותרות בשנותיו הראשונות של הרכז ב-NBA, אבל נדמה שמאז מצא סקוט ברוקס את הנוסחה לשלב בינו לבין קווין דוראנט, והשניים סחבו את הת'אנדר עד לסדרת הגמר אשתקד. אלא שהלילה (בין חמישי לשישי) נרשמה התפרצות פומבית טרייה מצידו של ווסטברוק כנגד חבריו לקבוצה, במהלך הניצחון 89:106 על ממפיס.

במהלך הרבע השלישי, בו כבר הובילו התכולים בפער של 18 נקודות, הסתבך ווסטברוק ורשם איבוד כדור בשל השתהות של חמש שניות בלי לכדרר. הרכז לא ניסה להסתיר את זעמו על ת'אבו ספולושה ודוראנט שלא נעו כדי לקבל ממנו את הכדור, ונשלח לספסל על ידי סקוט ברוקס. על הספסל המשיך ווסטברוק לרתוח גם כשעוזר המאמן מו צ'יקס ניסה להרגיעו, וירד ביוזמתו לחדר ההלבשה.

לאחר מכן חזר ווסטברוק לספסל, כשבאותן דקות הגריזליס הקטינו את הפיגור ל-10 נקודות בלבד, ובתחילת הרבע האחרון ברוקס החזיר אותו לפרקט כדי להבטיח את הניצחון. "זו הייתה פשוט בעיית חוסר תקשורת קטנה", הסביר ווסטברוק בקצרה בסיום, וברוקס הוסיף: "החלטתי להוציא את ראסל כי היינו צריכים להירגע, ואז החזרתי אותו. זה היה כלום וזה לא משהו שלא קרה בעבר, לא רק איתו, אלא עם כל השחקנים שלנו".

גם דוראנט שמר על פרופורציות כשנשאל על התקרית: "זו הייתה אי הסכמה, ככה זה בכדורסל. יש כל כך הרבה אמוציות בקבוצה אחת, אז ברור שיהיו אי הסכמות. זו לא הייתה הראשונה, וגם לא תהיה האחרונה. פשוט צריך לדעת איך להגיב להתנהגות כזו, ואני חושב שאנחנו תמיד עושים עבודה נהדרת בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully