וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד מפתיע למכבי ת"א, ניצחונות לראשוניות

הצהובים הופתעו ונוצחו 27:25 בידי רמת השרון. מכבי ראשל"צ ניצחה 17:29 את נס ציונה, 16:29 להפועל על קרית אונו

המחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, במסגרתם נרשמה הפתעה גדולה עם הפסדה של מכבי תל אביב 27:25 לא.ס. רמת השרון, למרות חזרתו של הקפטן איציק חליפי. נמוליכה מכבי ראשון לציון ניצחה בקלות 17:29 את א.כ. נס ציונה, בעוד יריבתה העירונית הפועל ראשון לציון טיילה -16:29 על הפועל קרית אונו. האחרונה ארזים רמת גן הובסה 13:30 בידי א.ס. סביון.

איציק חליפי שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
חזר למגרשים. איציק חליפי/קובי אליהו

מכבי תל אביב - א.ס. רמת השרון 27:25

ביום שישי ספגו הצהובים הפסד בכורה בקרית מוצקין, וכעת הגיע הפסד נוסף. מכבי תל אביב ידעה לחזור מפיגור של 13:8 במחצית מול רמת השרון, כשאיציק חליפי כבש שלושער שערים לאחר היעדרות בת כשלושה חודשים בשל תסחיף ריאות. אלא שרמת השרון התעשתה בסיום, לא נתנה למשחק לברוח לה לגמרי וזכתה בניצחון חוץ משכנע. מרקו ווקצ'ביץ' הוביל עם תשעה שערים את רמת השרון, טונדיי עבדול ראשיד סייע לו עם שישה והשוער אלכסנדר פאצ'ינוביץ' כיכב עם 18 עצירות בין הקורות. דויד ראשיץ' כבש שבעה שערים לזכות מכבי תל אביב.

מכבי ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 17:29

האלופה לא התקשתה בבית מול השכנה מנס ציונה, שכבר בהפסקה פיגרה 16:9. מכבי ראשון לציון קיבלה תרומה מהרכש הסלובקי פאבל פולאקוביץ' שכבש שבעה שערים והוביל את רשימת הכובשים. אמיר לנגליב סייע לו עם חמישה, דור גבע ופיליפ מריאן כבשו ארבעה כל אחד. ברק פריד מנס ציונה הרשית חמש פעמים לרשת האקסית.

הפועל ראשון לציון - הפועל קרית אונו 16:29

האדומים מעיר היין דווקא נאלצו לעבוד קשה במשך מחצית אחת, עד שהפכו את המשחק הביתי מול קרית אונו לתבוסה לקראת הסיום. האורחים החזיקו מעמד והשוו ל-11:11 בפתיחת המחצית השנייה, אבל הפועל ראשון לציון ברחה ל-14:21 ודהרה לניצחון.

א.ס. סביון - ארזים רמת גן 13:30

גם ללא גיל יעקב שזכה למנוחה לקראת רבע גמר הגביע, סביון הסתדרה ואספה שתי נקודות לקראת המשך מאבקי התחתית. ארזים כבשה רק חמישה שערים במחצית הראשונה, וסיימה עם עוד תבוסה כואבת שהותירה אותה ללא נקודות. שחר מיארה כבש שישה שערים למנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully