וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות חוץ לאנדולו וחימקי בספרד

הצגה של ג'ורדן פארמר סידרה לטורקים 73:78 על מלאגה. הרוסים ניצחו 71:83 את קאחה והרחיקו את מכבי ת"א מהעלייה

המחזור השישי של שלב הטופ 16 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים. בבית ו' של מכבי תל אביב גברה חימקי מוסקבה בחוץ 71:83 על קאחה לבוראל, בעוד בבית המקביל פנאתינייקוס גברה בקושי רב 73:76 על באמברג החלשה ואילו אנדולו אפס השיגה 73:78 גדול בחוץ על מלאגה.

דושקו סאבנוביץ' אנדולו אפס. GettyImages
ניצחון גדול לאפס. דושקו סאבנוביץ'/GettyImages

בית ה'

מלאגה - אנאדולו אפס 78:73

דווקא אחרי הניצחון הענק במוסקבה על צסק"א בשבוע שעבר, שהחזיר אותם לחיים, האנדלוסים נכנעו בביתם לאפס, שרושמת ניצחון יורוליג חמישי ברציפות וממשיכה את הרצף הארוך ביותר שלה מאז 2005, רגע לפני שהיא פוגשת את ריאל, צסק"א ופנאתינייקוס למשחקים שיחרצו את גורלה בבית הזה.

האורחים פתחו נהדר וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון עשר, 28:38, תוך שהם מפגינים הגנה עילאית. היתרון כולו נמחק ברבע השלישי, אותו ניצחו הספרדים 17:26, אולם דקות ההכרעה שוב היו בשליטת האורחים, שנענו משלשה מכריעה של פארמר, 49 שניות לסיום. הגארד האמריקאי סיים עם 15 נקודות וחמישה אסיסטים, קרם גונלום עזר עם 13 נקודות ועשרה ריבאונדים. לוקה זוריץ' הוביל את מלאגה עם 20.

פנאתינייקוס - באמברג 73:76

אף אחד באואקה לא חשב שהגרמנים, עם אפס הניצחונות שלהם, ידגדגו את פאו, אבל באמברג נשארה צמודה מאוד לכל אורך 40 הדקות ולא הייתה רחוקה מהסנסציה של המחזור ושל הטופ 16 כולו. היוונים לא הצליחו לייצר בריחה ראויה וחמש וחצי דקות לסיום, באמברג הובילה בשתי נקודות. פאו הצליחה בכל זאת לעלות ליתרון, אבל האורחים צימקו למינוס נקודה בלבד. ג'ונאס מאצ'יליוס קלע שתיים מהקו ובאמברג לא הצליחה להשוות בשנייה האחרונה. 16 למייקל בראמוס ו-15 לסטפון לאזמה בפאו, בוסטיאן נאכבר קלע 16 לבאמברג.

זוראן פלאניניץ' חימקי מוסקבה מול עומאר קוק קאחה לבוראל. אתר יצרן
פלאניניץ' וחימקי חזרו לעצמם והשיגו ניצחון גדול/אתר יצרן

בית ו'

קאחה לבוראל - חימקי מוסקבה 83:71

הבאסקים, שהחלו את הטופ 16 עם ארבעה ניצחונות רצופים ונהדרים, נעצרו בשבוע שעבר מול ברצלונה ואף העבירו לקטאלנים את בראד אולסון המצוין במהלך השבוע האחרון. העונש הגיעה היום, כאשר חימקי התפוצצה עם מחצית שנייה נהדרת והשיבה את עצמה לחיים אחרי ההפסד הביתי לפנרבחצ'ה/אולקר במחזור שעבר. הניצחון של הרוסים מרחיק את מכבי תל אביב צעד נוסף מהשלב הבא, שכן גם להם יש כעת כבר ארבעה ניצחונות. אחרי 20 דקות המשחק היה צמוד ולהפסקה ירדו האורחים בפיגור שתי נקודות, אבל מחצית שנייה של 26:40 סידרה להם את הניצחון הענק, כשהם נהנים מ-20 נקודות של פול דייויס ו-16 של קלווין ריוורס. פביאן קאוסור קלע 15 לקאחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully