וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 4:4 דרמטי בין הפועל פ"ת להפועל אשקלון

הקבוצה של אלון מזרחי כבשה בדקה ה-91, אבל אשקלון השוותה בדקה ה-93. רעננה-סקציה 1:2, יבנה-אחי נצרת 0:4

אחרי ששש נציגות מהליגה הלאומית העפילו לשמינית גמר גביע המדינה, היום (שישי) חזרה הליגה לעמוד במוקד, והיא חזרה בגדול כשהפועל פתח תקוה של אלון מזרחי והפועל אשקלון מהתחתית נפרדו ב-4:4. הפועל רעננה השנייה גברה על סקציה נס ציונה 1:2, מכבי יבנה הביסה את מכבי אחי נצרת 0:4 ואילו מכבי אום אל פאחם גברה על הכח עמידר רמת גן 0:2. ארבעה משחקים נוספים יתקיימו ביום שני.

אלון מזרחי מנג'ר הפועל כפר סבא. דרור פיקלני
עדיין ללא ניצחון. אלון מזרחי/דרור פיקלני

הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון 4:4

איזו דרמה במושבה, איזה משחק בלתי נשכח. מהפך אדיר של פתח תקוה, שני שערים בתוספת הזמן, החמצת פנדל, שמונה שערים ועוד תוצאה מאכזבת לאלון מזרחי כמאמן הקבוצה ממלאבס. אשקלון כבר הייתה בדרך לניצחון רביעי בחמישה משחקים, אבל הרחקה של מוחמד דרוויש בדקה ה-76, במצב של 1:3 לזכותה, טרפה מבחינתה את הקלפים והיא פשוט התפרקה בדקות הבאות ונקלעה לפיגור אחרי שער דרמטי של אור פישביין בתוספת הזמן. כעבור שתי דקות ריאן אדלי נגח אחרי כדור חופשי וקבע 4:4 דרמטי ומדהים. בסופו של יום רשימת הכובשים נראתה כך: להפועל פתח תקוה יניב לוזון (6, 82 והחמצת פנדל בדקה ה-38), אור פישביין (85 ו-90+1). להפועל אשקלון: ריאן אדלי (5, 90+3), גיל בלומשטיין (17) ורותם שמול (53). אלון מזרחי עדיין ללא ניצחון כמאמן הפועל פתח תקוה.

הפועל רעננה - סקציה נס ציונה 1:2

שלושה ימים אחרי החמישייה המוחצת של הפועל רעננה לרשת נס ציונה בגביע, הקבוצה של תומר קשטן הסתפקה בניצחון קטן יותר, אבל צברה עוד שלוש נקודות יקרות למאבק העלייה שלה. אופיר מלמד (2) ושניר שוקר (21) העלו את רעננה ליתרון מהיר, סהר לוי המצוין רק צימק עם כדור לחיבורים בדקה ה-32.

שניר שוקר שחקן הפועל רעננה מעל מארק גורמן שחקן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
רעננה דוהרת. שניר שוקר/ברני ארדוב

מכבי יבנה - מכבי אחי נצרת 0:4

אחרי שהשיגה ניצחון בודד ב-11 מחזורי הליגה האחרונים, מכבי יבנה מינפה את ההפתעה בגביע מול רמת השרון כדי לאסוף שלוש נקודות קלות בנס ציונה על חשבון אחי נצרת המאכזבת. כוכב המשחק היה תימור אביטן, שחגג שלושער ראשון בקריירה הבוגרת וגם הוסיף בישול. יבנה עלתה ליתרון כבר בדקת הפתיחה, כשמאור פרץ בישל מצוין לאביטן שדחק מקרוב. כובש שער הניצחון בגביע הוסיף בדקה ה-15 גם בישול, כשהכין לתומר בן חיים שבעט מ-16 מטרים כדור שפגע בשחקן אורח ונעצר רק ברשת. ההופעה המרשימה של יבנה נמשכה במחצית השנייה, ובדקה ה-50 יניב אופיר הגביה לרחבה ואביטן נגח לרשת של רם שטראוס. החלוץ המושאל מאשדוד השלים שלושער פנטסטי בדקה ה-78, אחרי אסיסט נוסף של פרץ. הצגה גדולה של יבנה, שנוקמת באחי נצרת על ההפסד 3:0 בסיבוב הראשון.

מכבי אום אל פאחם - הכח עמידר רמת גן 0:2

אחרי שסיימה את פסטיבל בית"ר ירושלים עם חמישייה כואבת, מכבי אום אל פאחם חזרה לליגה והשיגה ניצחון חשוב מאוד. בהתחשב בכך שהקבוצה עומדת בפני כניסה להליך פירוק שמשמעותו הורדת תשע נקודות ממאזנם, באום אל פאחם יכולים להיות מאושרים משלוש הנקודות הללו. להכח זה היה הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים. אחמד דיאב (78) ואוסמה שעבאן (90) כבשו את השערים המנצחים לזכות אום אל פאחם.

שחקני מכבי יבנה חוגגים. מגד גוזני
הניצחון של המחזור. מכבי יבנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully