וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם הוצג בפ.ס.ז', יתרום את משכורתו לצדקה

האנגלי הוותיק הצטרף לכוכבים של אנצ'לוטי: "היו הצעות מאנגליה, אבל לא רציתי לשחק בקבוצה שהיא לא יונייטד"

וידאו: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

דייויד בקהאם חתם היום (חמישי) בפריס סן ז'רמן אחרי שעבר בדיקות רפואיות והוא הוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת. בקהאם בן ה-37 נותר ללא קבוצה מאז שעזב את גלאקסי בדצמבר האחרון, ובשבועות האחרונים הוא התאמן בארסנל בכדי לשמור על כושר. הוא ילבש בבירה הצרפתית את החולצה עם המספר 32.

בקהאם החליט לתרום את כל המשכורת שיקבל עד תום העונה (150 אלף יורו לשבוע, למי שתהה) לצדקה, ואמר: "אחת הסיבות שרציתי לבוא לכאן זה כדי לעשות משהו מיוחד. השכר שלי יילך לארגון צדקה מקומי המטפל בילדים, ואנחנו גאים בהחלטה הזו. אני לא בטוח שדבר כזה נעשה בעבר".

דייויד בקהאם, שחקן מוצג בקבוצת פ.ס.ז'. רויטרס
חוזר למרכז הבמה. בקהאם/רויטרס

בקהאם אמר: "אני בר מזל, אני בן 37 והיו לי יותר הצעות עכשיו מאשר היו לי בכל הקריירה. בחרתי בפריס כי ראיתי מה המועדון מנסה להשיג ומה המטרות שלו, ורציתי להיות חלק מתהליך הצמיחה של הקבוצה. היו לי הצעות מקבוצות בפרמיירליג, אבל לא רציתי לשחק בקבוצה שהיא לא מנצ'סטר יונייטד".

על עתידו בענף אמר בקס: "אני לא יודע אם זה החוזה האחרון שלי. אנשים מדבר על זה הרבה שנים, אבל אני ממשיך לשחק ולחתום על חוזים. אראה איך ארגיש, אבל אני רוצה לשחק כמה שאוכל. כדורגל זה התשוקה שלי. אני מאמין בפרויקט הזה שנבנה כאן".

מי שבטוח שבקהאם יכול להצליח בפריס סן ז'רמן הוא חברו מהקדנציה במנצ'סטר יונייטד גארי נוויל, שאמר: "הוא נמצא בכושר מדהים, אני לא חושב שתהיה בעיה מבחינה רפואית כי הוא תמיד היה שחקן כשיר ויש לו סיבולת נהדרת. זו הזדמנות נוספת מבחינתו להמשיך ולשחק ברמה הטובה של הכדורגל. פריס סן ז'רמן היא קבוצה טובה עם שחקנים נהדרים. הוא מכיר את המנג'ר שם ולכן זה יכול להיות מעבר חיובי מבחינתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן פריס סן ז'רמן דייויד בקהאם. רויטרס
מדי המלך החדשים. בקהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully