וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן צפויה להודיע על צירופו של דייויד בקהאם

הכוכב האנגלי הוותיק (37) קרוב לסגור אצל מוליכת הליגה הצרפתית שתציג אותו רשמית במסיבת העיתונאים ב-18:00

אם לא יהיו הפתעות יוצאות דופן, היום האחרון של ההעברות בינואר ייסגר עם העברה מיוחדת במיוחד: דייויד בקהאם צפוי לסגור בפריס סן ז'רמן. הכוכב שסיים את הקדנציה שלו ב-MLS במדי לוס אנג'לס גלאקסי נמצא בבירת צרפת ואמור לסגור את כל פרטי החוזה שלו שיסדרו לו חזרה רשמית לאירופה.

בקהאם בן ה-37 נותר ללא קבוצה מאז שעזב את גלאקסי בדצמבר האחרון, ובשבועות האחרונים הוא התאמן בארסנל בכדי לשמור על כושר. בין שמות הקבוצות שגילו בו עניין היו מילאן ומונאקו, אבל כעת נראה שרק אירוע יוצא דופן ימנע ממנו לשחק בפריס סן ז'רמן.

אגב, שמו של הקשר הוותיק נקשר בפריס סן ז'רמן לפני שנה, אבל ההעברה הזו נמנעה מסיבות כספיות. מוליכת הליגה הצרפתית עתידה לקיים מסיבת עיתונאים בשעה 18:00 ואז היא אמורה להודיע על הגעתו של הכוכב האנגלי.

מי שבטוח שבקהאם יכול להצליח בפריס סן ז'רמן הוא חברו מהקדנציה במנצ'סטר יונייטד גארי נאוויל, שאמר: "הוא נמצא בכושר מדהים, אני לא חושב שתהיה בעיה מבחינה רפואית כי הוא תמיד היה שחקן כשיר ויש לו סיבולת נהדרת. זו הזדמנות נוספת מבחינתו להמשיך ולשחק ברמה הטובה של הכדורגל. פריס סן ז'רמן היא קבוצה טובה עם שחקנים נהדרים. הוא מכיר את המנג'ר שם ולכן זה יכול להיות מעבר חיובי מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully