וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון עונה לרג'י אוואנס: "זורק אבנים על הכס?"

רג'י אוואנס מהנטס אמר ש"אין הבדל בין לברון לג'ו ג'ונסון", קינג ג'יימס ענה בכעס. גיי בטורונטו, קלדרון בדטרויט, פרינס בממפיס

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
למה לדבר ככה על אלוף? לברון/AP

רג'י אוואנס מברוקלין יצא במתקפה על לברון ג'יימס לפני המשחק בין מיאמי לנטס, ושילם על זה ביוקר. אוואנס אמר בזלזול על האליפות של מיאמי "זה לא אומר כלום, זו הייתה עונה מקוצרת בגלל השביתה", ועל לברון ג'יימס אמר כי "אם נתמקד רק בשחקן אחד במיאמי, לברון לא יצליח לקלוע בכלל. לברון לא שונה מג'ו ג'ונסון או מאנדריי בלאטש, פשוט צריך לעצור אותו בהתקפות המעבר".

הלילה מיאמי פגשה את ברוקלין, שקראה עליה תיגר לאחרונה, והביסה אותה 85:105. לברון סיים עם 24 נקודות קלילות (כולל 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), בעוד אוואנס סיים עם 6 ריבאונדים (0 בהתקפה) ו-0 נקודות.

"תמשיך לזרוק אבנים על הכס, אבל זה לא משנה כי זה לא יוציא אותי מהזון", כתב לברון בטוויטר (באנגלית זה נשמע יותר טוב, אפילו מתחרז). לאחר מכן הוסיף לברון כי "אתה לא יכול להגיד דברים כאלה על האלופים. אף אחד לא יודע מה זה, אלא אם כן עבר את זה. אתה לא יכול לשבת ולדבר על קבוצה שזכתה באליפות, אם לא עשית את זה בעצמך. ואוואנס לא עשה את זה". עוד הוסיף ש"תסתכלו על המספרים שלו, הוא לא לקח שוב ריבאונד התקפה, כך שעשינו את העבודה עליו. אני לא רוצה לדבר יותר מדי, אני מעדיף לתת למספרים לדבר".

שחקן  לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. GettyImages
הווארד/GettyImages

* חשש גדול בלוס אנג'לס לייקרס, ולא רק ממצב הקבוצה. הלייקרס ספגו הלילה הפסד חוץ שמיני ברציפות, וכרגע יצאו למסע בדרכים שכולל שבעה משחקי חוץ. ואם זה לא מספיק, דווייט הווארד עזב את המגרש עם כאבים בכתף, זו שהשביתה אותו לשלושה משחקים החודש. בלי הווארד על המגרש הלייקרס ספגו ריצת 8:19 מפיניקס וירדו מנוצחים. "זה כואב, כל הצד הימני של הגוף שלי כואב", אמר הווארד, "אנסה לחזור מהר, אבל אני לא רוצה לעשות נזק". קובי בריאנט רמז להווארד שהוא מצפה ממנו לשוב לפרקט: "אני לא מודאג מזה, זה יהיה ככה כל העונה. זה מה שמאפיין את הפציעות מהסוג הזה, עברתי את זה כמה פעמים".

* הגריזליס, הרפוטרס והפיסטונס סיכמו על עסקה גדולה שכוללת שישה שחקנים, ובמרכזה: רודי גיי עוזב את ממפיס ועובר לטורונטו. הגריזליס, שחיפשו תועלת כלכלית ולא חיזוק מקצועי, קיבלו את הפורוורד אד דייויס.

עוד במסגרת העסקה: הגארד הספרדי הוותיק חוסה קלדרון עבר בסופו של דבר לדטרויט, וממפיס קיבלה מהפיסטונס את טיישון פרינס (והפורוורד הוותיק עזב את דטרויט אחרי 10 שנים וחצי) ואת אוסטין דיי. חאמד חדאדי, הסנטר האיראני, עבר לטורונטו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully