וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "העדפתי להישאר בצ'לסי בגלל הפציעה"

הקשר הישראלי שחזר למדי הבלוז התראיין בגל"צ וסיפר על היחסים על רפא בניטס: "הוא אמר שהוא יכניס אותי לעניינים"

ספורט 2

אחרי חודש שלם של ספקולציות בנוגע לקבוצתו הבאה, יוסי בניון נשאר בסופו של דבר בצ'לסי, ואף זכה אתמול ל-13 דקות במדי הבלוז בתיקו 2:2 מול רדינג. היום (חמישי) התראיין בניון לגלי צה"ל וסיפר על חזרתו לפעילות.

"ההרגשה טובה קודם כל לחזור לשחק אחרי כמעט שלושה חודשים בחוץ בגלל פציעה בברך", אמר בניון. "אני מרגיש טוב, מתאמן באופן רגיל כבר כמעט שבועיים עם הקבוצה, ולאט לאט ניכנס לכושר משחק. זה לא פשוט, אבל לקחתי גם את ההחלטה להישאר כדי לחזור בהדרגה כי זו פציעה לא פשוטה ואני מקווה לקבל יותר הזדמנויות לאט לאט".

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל מאוכזב. ברני ארדוב
לא בונה על הנבחרת. בניון/ברני ארדוב

"הציפיות שלי הן להיות חלק מהקבוצה ולהיות טוב בכל הזדמנות שאני מקבל", המשיך בניון. "כמובן שזה לא הולך להיות קל כי השחקנים כאן ברמה הכי גבוהה שיש, אבל אני מאמין בעצמי שאוכל להוכיח שמגיע לי להיות פה. ההישארות שלי היא לא ברירת מחדל, החוזה שלי בווסטהאם היה מלכתחילה עד הראשון בינואר וידעתי מראש שאחזור לצ'לסי. לצערי נפצעתי כבר בנובמבר ומאז חזרתי לטיפולים בצ'לסי, וברגע שרפא דיבר איתי כמה פעמים הבנתי שאשאר".

על יחסיו עם רפא בניטס, שלאחר התקופה המשותפת שלהם בליברפול אמר בניון שהמאמן הספרדי ניסה לשבור אותו, אמר הקשר: "אמרתי לו גם פנים אל פנים את הדברים שנאמרו בעיתון, ואני יכול להגיד שאנחנו בקשר טוב מאוד, אנשים שוכחים שהיו לנו שלוש עונות בליברפול, מתוכן שנתיים וחצי היו יחסים מצוינים וזה שהחלטתי לעזוב זה חלק מהכדורגל. דיברנו על הכל, והוא אמר שהוא רוצה שאשאר ומאמין שאני אוכל לתרום".

"לא הופתעתי כשעליתי מהספסל אתמול", המשיך בניון. "ידעתי שאני אמור להיכנס בשלב מסוים, הוא אמר לי שהוא יכניס אותי לעניינים במשחקים הקרובים. התוצאה הייתה מאכזבת, אבל מבחינה אישית היה נחמד מאוד לחזור לשחק". לגבי מעמדו בנבחרת אמר בניון: "לא אהיה מופתע אם לא אזומן למשחקים מול פורטוגל וצפון אירלנד, כי אני מסתכל על המציאות, אבל הכל יכול להיות ואעשה את המקסימום כדי להיות מוכן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully