וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: אנדי רם לא כשיר, דודי סלע יעלה בזוגות

את המפגש מול צרפת בבית העליון יפתח ויינטרוב מול צונגה (ו', 14:00), לאחר מכן סלע ישחק נגד גאסקה. נועם אוקון בסגל

משימת מפגש הדייויס של נבחרת ישראל מול צרפת בסיבוב הראשון של הבית העליון הופכת להיות קשה יותר ויותר מבחינת המחנה הישראלי. אחרי שבמהלך השבוע התברר כי אמיר ויינטרוב נמצא בספק לקראת המפגש, היום (חמישי) מתברר שמי שיחמיץ בוודאות את המפגש הוא אנדי רם.

במהלך השבוע האחרון נערכו בצרפת אימוני הנבחרת, בהם התקיימו מבחני כשירות לשחקנים. בין היתר נבחנה כשירותו של רם, שכזכור נפצע ברגלו במפגש הדייויס האחרון ביפן. בשבועות האחרונים אמנם חל שיפור במצבו ונראה היה כי הוא צפוי להתמודד, אולם בימים האחרונים הוחלט כי רם לא יהיה כשיר לחלוטין למשחק של הטוב מחמש מערכות.

אנדי רם. קובי אליהו
"אתן את המקסימום מהניסיון שיש לי כדי לדחוף את הנבחרת מהספסל, מחדר ההלבשה ומחוץ למגרש". אנדי רם/קובי אליהו

במקום רם, יירשם המאמן-שחקן נועם אוקון כשחקן רביעי. ברשימת השחקנים שהעביר אייל רן לשופט התחרות, צפויים לשחק בזוגות יוני ארליך ודודי סלע. וינטרוב, שכזכור סובל מזיהום ברגלו, מתאמן וצפוי לפתוח.

בשעות הצהריים התקיימה הגרלת סדר המשחקים, שממנה עולה כי מי שיפתח את המפגש (ו', 14:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) הוא אמיר ויינטרוב (173 בעולם), שיתמודד מול הצרפתי הבכיר ג'ו-וילפריד צונגה, המדורג שמיני בעולם. לאחר מכן יתקיים משחק יחידים נוסף שבו סלע (106) יפגוש את רישאר גאסקה (עשירי בעולם).

ביום שבת יתקיים משחק הזוגות שבו כאמור סלע ישתף פעולה עם ארליך והם יתחרו עם ז'וליאן בנטו (38 בעולם, 83 בזוגות) ומיכאל לודרה (65 בעולם, 34 בזוגות). ביום ראשון המפגש יימשך עם משחקם של סלע נגד צונגה ו-ויינטרוב מול גאסקה.

"אני והנבחרת כולה רצינו מאוד שאנדי יעלה לשחק, וכולנו ציפינו לכך", אמר הקפטן אייל רן. "לצערנו, נראה כי מבחינה גופנית הוא אינו כשיר במאה אחוז לעמוד במשחק של חמש מערכות. עלייתו למשחק ביום שבת עלולה לסכן את המשך העונה שלו ואת מפגשה הבא של הנבחרת. בלית ברירה, ייפול העומס על שלושה שחקנים שאני משוכנע שיעמדו במשימה".

"בעקבות המצב שנוצר", הוסיף רן, "אחריות גדולה תיפול על השחקן המוביל שלנו, דודי סלע. זה היה אחד מהתסריטים שחשבנו עליו במהלך השבוע, הכנו את עצמנו למצב הזה, וכמו תמיד אנחנו יודעים שדודי ייתן את כל מה שיש לו ויעשה את המקסימום".

הטניסאי הישראלי דודי סלע. Michel Euler, AP
צפוי לעומס כבד בסוף השבוע. דודי סלע/AP, Michel Euler

לאחר ההגרלה אמר דודי סלע: "אני לא יודע אם זה טוב או רע, אבל זו פעם ראשונה מזה שלוש שנים שאני משחק שני. בכל אופן אני מרגיש טוב ובכושר מצוין, ונחוש להביא את הנקודה במשחק שלי". הקפטן אייל רן הוסיף: "לא היו לנו ציפיות מיוחדות להגרלה, מדובר במשחקים קשים בכל מקרה. עכשיו נמשיך בהכנת השחקנים בצורה המיטבית לקראת המשחקים".

אנדי רם, שייאלץ לצפות בנבחרת מהיציע, אמר: "אני מאוד מאוכזב שאני לא כשיר, אבל לצערי מבחינה פיזית לא אוכל לקחת חלק במפגש הזה. בכל מקרה, אני אתן את המקסימום מהניסיון שיש לי כדי לדחוף את הנבחרת מהספסל, מחדר ההלבשה ומחוץ למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully