וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן מנסה לצרף קשר אחורי וחלוץ

31.1.2013 / 12:07

האורדונים עדיין לא נואשו מצירופו של עבאס. אופיר חמו: "לא צריך לתת למה שקרה בנתניה להכניס את כולם למרה שחורה"

one

בהפועל רמת גן נרשמה שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון הנאה 0:2 על מ.ס.אשדוד וההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה. המאמן אלי כהן, שנאלץ להסתדר עם סגל קצר ביותר, העניק מנוחה למספר שחקני הרכב לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מוליכת הטבלה מכבי תל אביב בשבת באצטדיון רמת גן, דבר שלא פגע בסופו של דבר בקבוצה שהצליחה לחלוף לסיבוב הבא. הקשר ישראל זגורי שלא שיחק בשל צבירת כרטיסים צהובים ודויד מנגה שנכנס כמחליף צפויים לשוב להרכב בשבת.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. מגד גוזני
נאלץ להסתדר עם סגל קצר. אלי כהן/מגד גוזני

בתוך כך, נמשכים המאמצים לחפש שחקני חיזוק לקראת סיום חלון ההעברות בשבוע הבא. בצוות המקצועי ינסו לצרף קשר אחורי וחלוץ, לאחר שעד כה החתימה רמת גן את הבלם זאב חיימוביץ' והחלוץ הרומני דורין גוגה, שלא יהיה בסגל למשחק בשבת ויצטרף רשמית רק בשבוע הבא. מחמוד עבאס מבני סכנין עדין מועמד להצטרף ובמידה וישלים את שחרורו מהקבוצה של שלומי דורה, הוא יעבור לרמת גן.

"גביע זה משחק אחד כל פעם על כל הקופה", אמר הקשר אופיר חמו בסיום המשחק לאתר הרשמי של המועדון. "באנו במטרה לעלות שלב, עמדנו במשימה, ההרגשה טובה מאוד ואני מקווה שזה יקרין גם למשחקים הבאים בליגה. היה לנו איזה פנצ'ר קטן בנתניה אחרי שכבר הנקודות היו בידיים שלנו, זה קורה, לא צריך לתת לזה להכניס את כולם למרה שחורה, אני שמח שהצלחנו לתקן את זה היום קצת דרך הגביע בתקווה שזה גם ישליך על ההרגשה לליגה וייתן בטחון לשחקנים ועכשיו כבר הפנים קדימה בחזרה לליגה בשבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully