וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חוקר פרטי עומד מאחורי ההסתה נגד כץ

31.1.2013 / 10:01

תחנת זבולון עצרה אדם החשוד באיומים כלפי הבעלים והורחק ממשחקי הקבוצה. סרדל: "כץ אמר שהוא חושש לביטחונו האישי"

one

אווירה טובה מאוד שררה אתמול (רביעי) בהפועל חיפה לאחר הניצחון על בני יהודה 0:2, כשבכניסה לחדר ההלבשה חיכה בסיום הבעלים יואב כץ, שבירך כל שחקן באופן אישי על הניצחון, הלחימה וההקרבה במשחק. בצוות המקצועי אהבו מאוד את היכולת של גל אראל ואושרי רואש, שזכו למירב המחמאות על משחקם. גם מהראן לאלה שכבש את השני זכה למחמאות, וגורם בקבוצה אמר על החלוץ: "כבר הספידו אותו ואת שאר החלוצים שלנו וקראו לחפש חלוצים אחרים, אבל ידענו שמדובר בשחקן מצוין והנה הוא מוכיח לכולם שהוא עדיין אותו חלוץ שהביא אליפויות להפעל תל אביב".

שחקני הפועל חיפה חוגגים מול בני יהודה. מגד גוזני
"כנראה שהפועל חיפה זו קבוצת גביע". שחקני הפועל חיפה חוגגים/מגד גוזני

בקבוצה היו שמחים מאוד גם מהעובדה שהמשחק לא סחט יותר מדי מאמץ מהשחקנים ונגמר אחרי 90 דקות, כשבמועדון קיבלו תיאבון ורוצים להעפיל לשלבים הגבוהים במפעל. "כנראה שהפועל חיפה זו קבוצת גביע", אמר אחד השחקנים. "לקחנו את גביע הטוטו ועכשיו עוד נפתיע וניקח את גביע המדינה, אבל אם להיות רציניים הליגה היא הכי חשובה ושם נתמקד".

בחיפה יחלו היום בהכנות למפגש הקריטי מול בני סכנין, כאשר יובל אבידור ומהראן לאלה אמורים לפתוח על חשבונם של הישאם כיוואן ו-ולדימיר גלושצ'ב'יץ'. הישאם כיוואן נחוש לעזוב, אך בשלב זה עושה רושם שבמועדון לא מעוניינים לשחרר אותו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מרגיש מאוים. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בחיפה ממשיכים להתעסק גם במחאה כשהבוקר פורסם במקומונים "כוכב יזרעאל" ו"כוכב נשר" שחוקר פרטי מאזור המרכז נחקר השבוע בתחנת זבולון בחשד שהוא עומד מאחורי ההסתה והאיומים כלפי בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. החוקר הכחיש את החשדות נגדו ושוחרר בערבות. מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סדרל צוטט במקומונים באומרו כי לאחרונה יש עליית מדרגה במלחמתם של חלק מאוהדי הפועל חיפה כלפי בעלי הקבוצה, והוסיף כי המחאה אמנם הינה לגיטימית, אך ינהג ביד קשה מאוד כלפי פעולות הסתה ואיומים.

לפי הפרסום, החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגיש כץ בתחנת זבולון. לטענת הבעלים, אותו חוקר פרטי, שאינו מתגורר באזור הצפון, פירסם בדף הפייסבוק שלו כי כץ סועד באותה שעה במסעדה בשדרות אח"י אילת בקרית חיים, וקרא לאוהדים להגיע למקום, לקלל אותו ולעשות לו "שבת שחורה".

בעקבות התלונה, נעצר החוקר ונחקר בתחנת זבולון. הוא הכחיש את החשדות נגדו והשוטרים החליטו להוציא לו צו הרחקה ממשחקי הקבוצה, ולאחר מכן הוא שוחרר. יצוין כי בשבוע שעבר נעצר אוהד אחר של הקבוצה בחשד ששבר את החלונות במשרדי המועדון, וגם הוא הורחק מהמגרשים.

עוד אמר נצ"מ סרדל: "גם אנו וגם הנהלת הקבוצה איננו מתנגדים למחאת חלק מהאוהדים, שהיא לגיטימית. אבל כשיש עליית מדרגה, אנחנו לא נשב בשקט. אני רואה בחומרה רבה חלק מהמעשים הללו. מדובר בדברים מסוכנים כלפי כל אדם, ובוודאי שכלפי בעל קבוצת כדורגל. מי שיסית או יבצע פעולה אלימה, יטופל במלוא החומרה. כבר עצרנו שניים בגין מעשים כאלה, ולא נהסס לעצור שוב. כל מי שיפר חוק, ייענש. כץ אמר לנו כי הוא חושש לביטחונו האישי ויש כאן עליית מדרגה, ולכן גם ביצענו מעצרים. תהיה כאן יד קשה ללא פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully