וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין נשמו לרווחה: "מזל שעלינו, אנחנו במצב שביר"

31.1.2013 / 9:28

אחרי הניצחון על נצרת עילית, בקבוצה נרגעו ומנסים למצוא קשר נוסף. נסיונות לסיים את פרשת מחמוד עבאס, שלא נכלל בסגל

one

אנחת רווחה גדולה נרשמה אתמול (רביעי) בקרב אנשי בני סכנין אחרי ההעפלה של הקבוצה לשלב הבא בגביע. סכנין הייתה קרובה מאוד לעוף מהמפעל על ידי נצרת עלית מהליגה הלאומית כשבמועדון יודעים שיכולת כזו לא תספיק להם בהמשך המאבקים בליגה, אבל בסופו של דבר הם ניצחו בפנדלים 2:4 אחרי 1:1 בהארכה.

"היינו טובים יותר, אבל אם לא השער בדקות הסיום ואם נצרת עילית לא מחמיצה שני מצבים, היינו עפים", אמרו בקבוצה. "אסור לנו שזה יקרה. אנחנו במצב שביר, איזה מזל שעלינו". מי שקיבל מחמאות גדולות על האחריות שלקח הוא מבשל השער וכובש הפנדל המכריע מוחמד כליבאת, שצפוי לקבל כעת מקום בהרכב. אדיר טובול הפגין יכולת סבירה אך יצטרך לשחרר מהר חלודה שכן אין בעמדה שלו אלטרנטיבה. גם הרכש השני ג'קו ערפאת הפגין יכולת לא רעה בדקות בהן שיחק.

בסכנין ממקדים כעת את המאמצים במציאת קשר נוסף לקבוצה ומקווים שהעובדה שהם שיחקו 120 דקות לא תשפיע על השחקנים יתר על המידה במפגש מול הפועל חיפה. בינתיים המתיחות בין מחמוד עבאס לבין ההנהלה עלתה שלב כשאתמול השחקן לא נכלל בסגל ובסביבתו אמרו כי ברור שמדובר בהוראה של ההנהלה. היום או לכל המאוחר מחר בבוקר אמורים הצדדים להיפגש שוב במטרה לסיים את הסאגה ולסגור את תנאי שחרורו של עבאס שעשוי לעזוב להפועל רמת גן או הפועל עכו. כפי שפורסם בוואלה ספורט! לפני שבועיים, גם בהפועל חיפה עלה שמו של הקשר אך שכרו הגבוה מרתיע בשלב זה את הקבוצה של ניר קלינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully