וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ור"ג פנו לבאר שבע בנוגע לסבע, גוזאליאן לא יגיע

31.1.2013 / 13:08

הקשר לא יורשה לעבור לכל קבוצה. החלוץ הארמני לא יגיע בגלל בעיות ויזה, המאמן אלישע לוי מחפש אופציות אחרות להתקפה

one

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות ההדחה מגביע המדינה. הנושא העיקרי שעלה אתמול, לאחר ההפסד להפועל תל אביב, היה שוב ההחמצות בחלק ההתקפי. חלק מהשחקנים הסבירו: "הקבוצה זקוקה לחלוץ ברמה גבוהה יותר ממה שיש כרגע, אחרת יהיה קשה בהמשך".

"שילמנו את מחיר ההחמצות. בשבועיים האחרונים אנחנו הופכים את השוערים של הקבוצות היריבות לגדולים. אחרי ההצגה של קאלה בגביע הטוטו, קליימן לקח כדורים מכל מקום. אנחנו נאיביים. היה לנו משחק טוב, אם היינו עוברים את הפועל זה היה נותן דחיפה גדולה להמשך. יש להם 'תחת' כמה שנים טובות בגביע. בכל משחק הם בסוף עוברים שלב". אקסברד נשאל על העובדה שביקש לעזוב וכבר סיכם בהפועל רמת גן: "הבקעתי את השער הראשון וזה ייתן לי הרבה ביטחון. מאז שביקשתי לעזוב השתנו הרבה דברים".

בסיום המשחק הועבר מסר לקשר דיא סבע לפיו הוא רשאי לחפש קבוצה, אבל המועדון ישקול לשחרר אותו רק לאחר שיידע באיזו קבוצה מדובר. בני סכנין, הפועל רמת גן ומ.ס אשדוד פנו למועדון בבקשה לנהל איתו משא ומתן. אחת האפשרויות היא שבאר שבע תדרוש שחקן, קשר או חלוץ, תמורת סבע. אחת הסיבות לאפשרות שישוחרר נובעת מהעובדה שהוא אינו שותף מספיק במשחק ההגנה.

החלוץ הארמני נוריאר גוזאליאן היה אמור לנחות הבוקר (חמישי) בישראל, אך הוא לא יגיע בגלל בעיות ויזה. השחקן התעכב הבוקר בשדה התעופה בארמניה ולא יגיע לישראל. החלוצים איביצ'ה יובאנוביץ' ואדמיר אדרוביץ', שהוזכרו בעבר כמועמדים לקבוצה, עדיין על הפרק. קלמי סבן ובויאן מרקוביץ' לא יוכלו ליטול חלק במשחק באשדוד בגלל הרחקה, ולכן אביתר אילוז ובן והבה (או וויליאם סוארס) יחליפו אותם.

שחקן הפועל באר שבע עידו אקסברד חוגג עם מאמנן אלישע לוי. רוני לבנה
"מאז שביקשתי לעזוב, השתנו הרבה דברים". עידו אקסברד מתחבק עם אלישע לוי/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully