וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "אם נחזור להנות, נחזור לכבוש ולנצח"

תהל אלון

31.1.2013 / 8:15

שחקנה של קרית שמונה, שכבש את שער הבכורה שלו בניצחון על הפועל הרצליה בגביע: "מעכשיו, כל ניצחון וכל נקודה חשובים"

one

לא מעט לחץ השתחרר אמש (רביעי) בעירוני קרית שמונה, לאחר הניצחון על הפועל הרצליה בסיבוב ח' של גביע המדינה. האלופה הביסה את יריבתה מליגה א' 0:4 משערים של אבוחצירא, סולליך, איינבינדר ורוצ'ט והעפילה בקלילות לשלב שמינית גמר הגביע. אחרי זמן רב בו החלו הכחולים להתרגל לאכזבות בליגה, אתמול נראו סוף סוף לא מעט חיוכים בקרב הקבוצה, ובחדר ההלבשה של קרית שמונה הייתה אווירה טובה וקלילה.

עם זאת, לאלופה אין יותר מידי זמן לחגוג, שכן כבר היום תקיים הקבוצה אימון מסכם לקראת משחק הליגה בשבת, בו תתארח אצל הפועל עכו. במועדון בטוחים כי הניצחון בגביע יעניק להם את הביטחון והמומנטום שהם כה צריכים לקראת המשחק החשוב בשבת, ודן איינבינדר, שכבש את שער הבכורה שלו במדי קריית שמונה, נשמע נרגש בסיום: "מהרגע הראשון שהגעתי, היה עליי לחץ מכל המעבר. זה היה עבורי שינוי גדול ולא היה פשוט להסתגל לקבוצה חדשה, לחברים חדשים ולמטרות חדשות. מאוד רציתי שייכנס הגול הראשון, ואולי דווקא זה מה שפגע לי ביכולת. אני מאמין שעכשיו יהיה לי הרבה יותר ביטחון ושקט".

על הניצחון שהשיגה הקבוצה אחרי לא מעט משחקים, אמר הקשר: "אני חושב שלא צריך להתייחס להבדלי הרמות. באנו מוכנים למשחק למרות שידענו שמשחקים מול יריבה מליגה א', אבל כשהגול הראשון נכנס זה עזר לצאת להתקפות נוספות ולכבוש". אייבנדיר אף התייחס להמשך הדרך של הקבוצה העונה: "יש לנו סיכוי טוב להיות בפלייאוף העליון. אין הפרש גדול בנקודות בינינו לבין המקום הרביעי. בתקופה האחרונה היה לנו סוג של לחץ לא מובן, ואני מקווה שאחרי הניצחון הוא השתחרר ונגיע למשחק הקרוב עם הרבה יותר נינוחות ורוגע, ובעיקר שנהנה, כי אם נתחיל להנות, נחזור לכבוש ולנצח".

הקשר התייחס גם למשחקה הקרוב של הקבוצה: "אנחנו לא צריכים להתייחס לעכו ולמצב שלה, אלא לבוא למשחק ולהבין שאנחנו צריכים את הנקודות לא פחות מהם. יש לנו את המטרות שלנו, ומעכשיו ועד סוף העונה כל ניצחון ונקודה חשובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים דן אייבינדר. ברני ארדוב
רוצים לחזור ולהנות. איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully