וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: א.א.ק לרנקה ברבע הגמר, חיימוב שבר את האף

הקבוצה של בן שמעון פיגרה שלוש פעמים וסיימה ב-3:3 ו-3:4 בסיכום מול אולימפיאקוס ניקוסיה. השוער שיחק 38 דקות והוחלף

דרמה גדולה בגביע הקפריסאי: א.א.ק לרנקה העפילה לרבע הגמר אחרי 3:3 דרמטי במשחק הגומלין שלה מול אולימפיאקוס ניקוסיה. המשחק הראשון הסתיים ב-0:1 לא.א.ק, אבל הקבוצה של רן בן שמעון נקלעה למותחן בגומלין שהסתיים במגרשה של אולימפיאקוס.

כבר אחרי 19 דקות המארחים עלו ליתרון משער של גטאנו מונאצ'לו, אבל נאסיר מאצ'י איזן בדקה ה-27. מונטצ'לו כבש את השני לאולימפיאקוס (32), אבל חואן תומאס שוב איזן שלוש דקות לפני הירידה למחצית. אלא שעמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית פיירוס סוטריו שוב כבש שער לאולימפיאקוס, והקצב הגבוה נמשך בדקה ה-61 כשמאצ'י כבש את השני שלו והשאיר את היתרון ללרנקה. גיא חיימוב שפתח בהרכב שיחק 38 דקות והוחלף אחרי ששבר את האף.

גם אפולון העפילה לרבע הגמר הערב אחרי שהשלימה ניצחון כפול של 0:1 על נאה סלאמיס, שסידר לה 0:2 בסיכום שני המשחקים. פרט לשתיים, גם אנורתוזיס, אומוניה ניקוסיה, א.א.ל לימסול, פאפוס, פראלימני ואיה נאפה בשלב הבא של הגביע.

* בגביע הבלגי, גנק הפסידה במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר 1:0 לאנדרלכט משער של מילאן יובאנוביץ' בדקה ה-29. משחק הגומלין בין השתיים יתקיים ב-2 במרץ. אליניב ברדה ישב על הספסל.

* בירם כיאל ישב על הספסל ולא שותף בניצחון הרביעי ברציפות של סלטיק 1:4 בבית על קילמרנוק. בזכות הניצחון, הפער צמח ל-15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully