וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "רוצה להיות המוריניו החדש של גווארדיולה"

מאמן דורטמונד כבר מחכה להגעת פפ לבאיירן מינכן. היינקס ברמז לרובן וגומז המסופסלים: "לא אעשה שום שינוי כרגע"

מאמן דורטמונד יורגן קלופ כבר לא יכול לחכות להגעתו של פפ גווארדיולה לבאיירן מינכן, ולתחילת התחרות הספורטיבית ביניהם. בראיון ל"בילד" הגרמני סיפר קלופ שהוא מכוון לתפיסת המקום של ז'וזה מוריניו כנמסיס החדש של פפ. המאמן הפורטוגלי מילא את המשבצת הזו בין 2010 ל-2012, וקלופ מקווה להיכנס לתפקיד במקומו.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. Martin Rose, GettyImages
"אנחנו רוצים להיות יריבים מעצבנים לבאיירן בשנים הבאות. אם פפ גווארדיולה לא יאהב אותי במהלך המשחק או בגלל התוצאה, זו לא תהיה בעיה. אני לא מאמין שלפפ יש רגשות רעים כלפי היריבים שלו, להיפך. אני חושב שאני אסתדר איתו מצוין". יורגן קלופ/GettyImages, Martin Rose

"אני רוצה להיות המוריניו החדש של גווארדיולה", אמר קלופ. "אנחנו רוצים להיות יריבים מעצבנים לבאיירן בשנים הבאות. אם גווארדיולה לא יאהב אותי במהלך המשחק או בגלל התוצאה, זו לא תהיה בעיה. אני לא מאמין שלפפ יש רגשות רעים כלפי היריבים שלו, להיפך. אני חושב שאני אסתדר איתו מצוין. יש לי מערכת יחסים מצוינת גם עם מוריניו".

פפ, כזכור, חתם בבאיירן לשלוש שנים החל מהעונה הבאה.

פפ גווארדיולה (שמאל). GettyImages
מוכן לנמסיס חדש? פפ גווארדיולה/GettyImages

ואם כבר באיירן, המאמן הנוכחי של הקבוצה, יופ היינקס, הדגיש היום (רביעי) שמספר שחקנים בקבוצה, ביניהם אריאן רובן ומריו גומז, צריכים לקבל את תפקידם כשחקנים משלימים. גם ההולנדי וגם הגרמני הפסידו לאחרונה את מקומם ב-11 הפותחים של באיירן בגלל פציעות, והיינקס הבהיר שאין לו כוונה לשנות את ההרכב שלו בגלל חזרתם.

"כולם יכולים לשחק, כולם מלאי מוטיבציה", אמר היינקס. "אנחנו לא רוצים שיהיו לנו רק 11 שחקני קבוצה ראשונה. אנחנו רוצים 20. אני מרוצה מהעומק שלנו. חבל שאני לא יכול להעלות את כולם, אבל השחקנים חייבים לקבל את זה. הניצחונות שלנו נמצאים בעדיפות הכי גבוהה. לא אעשה שום שינוי כרגע. אני מסרב לקחת סיכונים".

באיירן מוליכה את הבונדסליגה, עם 48 נקודות מ-19 משחקים. לברקוזן שנייה עם 37 נקודות ודורטמונד שלישית עם 36.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"אני מרוצה מהעומק שלנו. חבל שאני לא יכול להעלות את כולם, אבל השחקנים חייבים לקבל את זה. הניצחונות שלנו נמצאים בעדיפות הכי גבוהה". יופ היינקס/רויטרס
אריאן רובן ומריו גומס שחקני באיירן מינכן. GettyImages
מתי שוב בפוזה הזו? מריו גומס ואריאן רובן/GettyImages
אריאן רובן ומריו גומס שחקני באיירן מינכן. GettyImages
בינתיים יסתפקו בפוזה הזו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully