וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוקלת לשנות את מבנה ניהול הקבוצה

הועד המנהל של האדומים הגיש בקשה לרשם העמותות, על מנת להכניס לתוכו אוהדים שמעוניינים להשקיע סכומים משמעותיים

הפועל תל אביב בכדורסל שוקלת לבצע שינוי במבנה הניהול הקבוצה. העיקרון העומד בבסיס ההצעה, כפי שהובא על ידי עורכת הדין רונית אמיר-יניב, ממשרד יגאל ארנון ושות' וכן על ידי עו"ד גיא זקס ויונתן לרנר, אושר על ידי רשם העמותות.

כזכור, הפועל מנוהלת על ידי אוהדי הקבוצה, כאשר הגוף המנהל נבחר בבחירות פנימיות. ההצעה החדשה נובעת מרצונם של מספר אוהדים להשקיע סכומי כסף משמעותיים בעמותה ובתמורה לקבל השפעה בניהול הקבוצה, כלומר, להיכנס לגוף המנהל.

בעקבות ההחלטה באסיפה הכללית של הקבוצה באוקטובר האחרון, מונתה ועדה בראשות יונתן לרנר, שבחנה את האפשרות לשינוי במבנה הועד המנהל. הועדה הגישה את מסקונתיה באסיפה האחרונה ולאחר שגובש נוסח סופי לדברים, הם הובאו להצבעת החברים, שיחליטו האם השינוי יתקבל.

על פי ההצעה, הועד המנהל החדש יכלול חמישה חברי ועד מנהל של העמותה ועד ארבעה משקיעים חיצוניים. העיקרון שעומד בבסיס ההצעה אושר על ידי רשם העמותות.

בנוסף, אנשי הפועל תל אביב ועירוני אשקלון יגיעו מחר (חמישי) אל בית הדין, לדיון המשמעתי לגבי המשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר, במהלכו אירעה מהומה גדולה ביציעים. נגד שתי הקבוצות עומדים עונשי רדיוס ועונשים כספיים על תנאי ובשל חומרת האירועים, שתי הקבוצות הורשו להיות מיוצגות בדיון על ידי עורכי דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully