וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון נקמה במנשה/חדרה/עמק חפר

אחרי שהופתעה בגביע, ניצחה הקבוצה מהשרון 1:3 במסגרת הליגה. ירושלים קרובה למקום הרביעי אחרי 2:3 על הפועל כפ"ס

המחזור ה-15 בליגת העל בכדורעף נערך הערב (שלישי) ועמד בסימן הנקמה של מכבי הוד השרון במנשה/חדרה/עמק חפר, שרק לפני ארבעה ימים הדיחה אותה בסנסציה גדולה ברבע גמר גביע המדינה.

הפעם המשחק נערך בהוד השרון והמארחת, שנאבקת על מקומה בצמרת הטבלה, אומנם איבדה מערכה, אבל ידעה לצאת עם ידה על העליונה וניצחה 1:3 (11:25, 25:22, 21:25, 23:25).

"היה משחק קשה. הם היו מלאי ביטחון ואנחנו היינו לחוצים, אבל בסוף ניצחנו. אומרים שהדבר שהכי עוזר לשפר את מצב הרוח בקבוצה זה ניצחון ואני מקווה שמעכשיו יהיה רגוע יותר", אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן רוסיאנסקי, שלא שכח לפרגן ליריבה: "אני מאחל להם בהצלחה בחצי גמר גביע המדינה".

במשחק המותח של הערב היה בירושלים, שם ניצחה הפועל המקומית 2:3 את הפועל כפר סבא והתבססה במקום הרביעי, בדרך להופעה היסטורית בפלייאוף בתום העונה, כשהיא פותחת פער של שלוש נקודות מכפר סבא החמישית. אחרי 22:25, 25:23, 25:19, 23:25 בארבע המערכות הראשונות, המקומיים כבר הוליכו 9:14 בשובר השוויון, אבל הקבוצה מהשרון חזרה בקאמבק מדהים ל-15:15. שם זה נגמר ושתי נקודות של ירושלים הכריעו את המשחק.

המחזור יושלם בשבת, כאשר הדאבליסטית מכבי תל אביב תארח את האחרונה אליצור כרמיאל. המוליכה הפועל מטה אשר/עכו חופשית במחזור זה.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully