וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "זה עובד די טוב"

כוכב הלייקרס הסביר את הקטע החדש שלו - למסור: "קל לי להסתכל על ההגנה, לסדר את הבחורים שלי ולפרק אותם"

קובי בריאנט ממשיך להמציא את עצמו מחדש, כשבפעם השלישית ברציפות דווקא טור האסיסטים שלו מושך את תשומת הלב. הלילה, בניצחון 106:111 על ניו אורלינס, קובי מסר ל-11 סלים של חבריו, והוסיף 14 נקודות ושמונה ריבאונדים. עבור בריאנט, זה היה רצף שלושת המשחקים הפוריים ביותר בתחום האסיסטים, עם 39.

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס מול אריק גורדון ניו אורלינס הורנטס. Stephen Dunn, GettyImages
לומד מהטובים ביותר. קובי בריאנט מקבל כדור מסטיב נאש. ברוב שלבי הערב הוא זה שחילק כדורים/GettyImages, Stephen Dunn

"זה עובד די טוב", סיכם בריאנט את הניצחון על ההורנטס ואת ההופעה שלו. "זה מאוד קל לי להסתכל על ההגנה ולדעת מאיפה הם באים, לסדר את הבחורים שלי ולפרק אותם".

ועדיין, אין ללייקרס יותר מדי סיבות להתלהב. גם הניצחון הלילה הושג אחרי מאבק קשה, וכעת הקבוצה של מייק ד'אנטוני יוצאת למסע של שבעה משחקי חוץ. בהתחשב במה שקורה ללייקרס מחוץ לסטייפלס סנטר - 15 הפסדים מ-20 משחקים; שבעה הפסדים רצופים מאז כריסמס - קובי וחבריו יעמדו בפני אתגר קשה ויצטרכו להוכיח שהם אכן בקו עלייה. "אנחנו עושים עבודה טובה בלא להיות אנוכיים", אמר דוויט הווארד. "דברים פשוט עובדים. ההתקפה שלנו הרבה יותר זורמת ובהגנה אנחנו עוזרים אחד לשני".

למרקוס אולדריג' שחקן פורטלנד קולע סל ניצחון על דאלאס. AP
"ידעתי", אמר באטום, "ידעתי שהוא יעשה את זה". למרקוס אולדריג' עם הבאזר/AP

"הייתי חייב לראות את זה נכנס"

כשלמרקוס אולדריג' זרק את הכדור עם הבאזר, במצב של 104:104 מול דאלאס, ניקולס באטום כבר מזמן הרים את הידיים. "ידעתי", אמר הבחור מפורטלנד, "ידעתי שהוא יעשה את זה". אולדריג' אכן קלע את הזריקה עם הבאזר, וסימן את סופו של קאמבק מרשים מ-21 נקודות פיגור. "באטום הרים את היד", נזכר המנצח. "הוא אמר שהוא האמין בי, אבל אני הייתי חייב לראות את זה נכנס". באטום הוסיף: "הוא חייך כמו רוקי, כאילו זה היה משחק ה-NBA הראשון שלו. הזריקות הגורליות שלו מראות שהוא אולסטאר".

דירק נוביצקי סיכם באכזבה עוד הפסד דרמטי: "אסור לתת לאולדריג' לקבל חסימה שלושה מטרים מהסל ולזרוק באופן חופשי כזה. תעשה טעויות כאלה, במיוחד בחוץ, ותפסיד".

שחקני פורטלנד חוגגים ניצחון על דאלאס. AP
"הוא חייך כמו רוקי, כאילו זה היה משחק ה-NBA הראשון שלו. הזריקות הגורליות שלו מראות שהוא אולסטאר". אולדריג' מקבל אהבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully