וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: סקוטי הופסון נפצע וייעדר כחודש

30.1.2013 / 10:32

הסקורר המוביל של הקבוצה הדרומית, עם 19.1 נק', נפצע בכף ידו ולאחר בדיקה אצל מומחה ייקבע כמה זמן ייאלץ לנוח

הפועל אילת תאלץ להסתדר במשחק רבע גמר גביע המדינה ביום שבת מול הפועל ירושלים ללא הקלע המוביל שלה סקוטי הופסון. במהלך אימון אמש (שלישי) נתקל הפורוורד באחד משחקני הקבוצה וחש כאבים באגודל, והאבחנה הראשונית של הצוות הרפואי של המועדון כי השחקן פרק את הבוהן אך קיים חשש כי הוא שבר אותה. הופסון ימריא היום בצהריים לבדיקה אצל מומחה במרכז הארץ כדי להחליט האם לגבסו ולכמה זמן ייעדר, אך ההערכה היא שתקופת ההחלמה שלו תנוע בין שלושה שבועות לחודש.

סקוטי הופסון, שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
פציעה לא נעימה בבוהן. סקוטי הופסון/אדריאן הרבשטיין

הופסון (2.00, 23) שהגיע לאילת אחרי עונה טובה בליגה היוונית, הוא ללא ספק הנשק ההתקפי היעיל ביותר בקבוצה של עודד קטש. בכל אחד מ-15 משחקי העונה עד כה הוא קלע בספרות כפולות, כשלפני המשחק מול גלבוע/גליל ביום ראשון האחרון עמד על רצף מרשים של שישה משחקים עם 20 נקודות ומעלה. הממוצע שלו עד כה העונה עומד על 19.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים. משחקו הטוב ביותר הגיע לפני שבוע וחצי, בהפסד למכבי חיפה, אז קלע 27 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים.

אילת, המדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן נהדר של עשרה ניצחונות וחמישה הפסדים בלבד, תצא ביום שבת למשחק קשה בירושלים במסגרת רבע גמר הגביע, שם הפסידו לפני כחודש במסגרת הליגה. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים לאחרונה, בייחוד מהחיבור בין אפיק ניסים לזר החדש דריוס וושינגטון ג'וניור, שקלע 20 בניצחון על גלבוע/גליל, ויקוו ששחקנים יתעלו על מנת לחולל הפתעה ולהעפיל לחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully