וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משחק בהולנד מופסק בשל קריאות גזעניות

אוהדי דן בוש נהמו לעבר חלוץ אלקמאר ג'וזי אלטידור ומשחק הגביע פוצץ. החלוץ האמריקאי: "האנשים האלה צריכים טיפול"

מהומה גדולה אירעה אמש (שלישי) בהולנד, כאשר משחק רבע גמר הגביע בין אלקמאר לדן בוש הופסק לאחר שאוהדי הקבוצה המארחת דן בוש מהליגה השנייה קראו קריאות גזעניות לעבר חלוצה האמריקאי ושחום העור של היריבה ג'וזי אלטידור.

לאחר שלאורך המחצית הראשונה כולה נשמעו נהמות מכיוון היציע, הכרוז ביקש פעמיים מהאוהדים להפסיק באופן מיידי. אלא שגם זה לא עזר והשופט ריינולד ווידימייר החליט להפסיק את המשחק. לבקשתו של אלטידור עצמו, ההתמודדות חודשה וחלוץ נבחרת ארצות הברית אף כבש את השער הרביעי, בבעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה בדקה ה-39, בדרך ל-0:5 מוחץ.

צפו באוהדים נוהמים:

בסופו של דבר, לאחר שהקריאות הגזעניות נמשכו גם במחצית השנייה והמארחת נותרה בתשעה שחקנים, מה שהוביל את אוהדיה להשליך כדורי שלג על הקוון, המשחק פוצץ באופן סופי.

בדן בוש התנצלו ואילו אלטידור, שנותר רגוע יחסית, אמר: "מאכזב שהדברים האלה קורים היום, אבל אפשר רק לקוות שהאנשים הללו ימצאו דרך לשפר את עצמם. אני מחויב לעצמי ולקבוצה לא להגיב לדברים כאלה, חונכתי היטב איך להתנהג במצבים כאלה. אנחנו, כחברה, חייבים לדעת להיות להתנהג טוב יותר. זה לא קרה לי מעולם במהלך משחק, אבל אין לי מה לעשות חוץ מלהתפלל עבורם ולקוות שהם יהפכו לאנשים טובים יותר. אני לא הולך להילחם בהם, יש להם בעיות והם צריכים עזרה וטיפול".

צפו באלטידור מתראיין לאחר המשחק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully