וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': חולון הפסידה לגראבלין, 42 נק' לדייסון

29.1.2013 / 22:57

קבוצתו של שמיר קיבלה הצגה מדייסון, אבל רק 4 שחקנים קלעו עבורה ב-86:80 בצרפת. הישראלים לא קלעו אפילו נקודה

אחרי שרשמה שני הפסדים רצופים בליגה, האחרון שבהם הגיע בדמות תבוסה משפילה לבני הרצליה, המשיכה הערב (שלישי) הפועל חולון בתקופה הרעה שלה, כשרשמה הפסד שני בשלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג'. הקבוצה של דן שמיר נכנעה לגראבלין 86:80 בצרפת, ונראה שסיכוייה להעפיל לשלב ההצלבה הפכו לנמוכים במיוחד. אם בתחילת השבוע ההפרש הגדול בו נכנעה הקבוצה היה לסיבה לכעס האוהדים, הערב נרשם נתון עלוב נוסף של הקבוצה: אמנם חולון קיבלה הצגה גדולה נוספת של ג'רום דייסון שסיים עם 42 נקודות, אבל רק ארבעה שחקנים קלעו לזכותה בכל המשחק, ואחד מהם- דומיניק ווטרס, קלע רק נקודה. הישראלים כמובן, לא קלעו ולו נקודה אחת (!).

ג'רום דייסון, שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
עוד הצגה גדולה, אבל מה עם שאר השחקנים? דייסון/מגד גוזני

חולון אמנם הוליכה ברבע הראשון, אבל זה היה בעיקר בזכותו של ג'רום דייסון, היחידי בשורות הקבוצה שנהנה מיכולת טובה בשבועות האחרונים. גראבלין התעוררה ברבע השני, עצרה את יריבתה על 13 נקודות בלבד ברבע, ולרבע האחרון כבר הגיעה ביתרון 8, כשמלבד דייסון ופרנק האסל, לא קיבל שמיר כמעט אף קלעי אחר. דייסון המשיך לקחת הכל על עצמו, היל קלע שלשה נדירה ועוד צימק ל-5, דקה וחצי לסיום, אבל ג'ונסון החזיר בשלשה משלו. דייסון המשיך להשתולל וצלף שתי שלשות רצופות שצימקו ל-2 בלבד, 5 שניות לסיום, אבל באיקס קלע שתיים מהקו וסגר את המשחק.

דייסון סגר עוד ערב עצום מבחינתו עם 42 נקודות (6 מ-8 ל-2, 7 מ-13 לשלוש) איבד 4 כדורים וחטף 3 פעמים, פרנק האסל סיים עם 24 ו-12 ריבאונדים, לורנס היל קלע 13, הוריד 9 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים, ודומיניק ווטרס קלע נקודה וחילק 9 אסיסטים, אבל זהו, אלו כל הקלעים. רק להשוואה, בשורות גראבלין קלעו עשרה שחקנים, אותם הוליך דווייט באיקס עם 15 נקודות.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
מה קורה לקבוצה שלו? שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully