וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "עשיתי צעד נכון. חזרתי לשחק ולחייך"

29.1.2013 / 22:52

הרכש של מכבי ת"א היה מרוצה לאחר שכבש בבכורה: "כאן בלב שלם". אוסקר: "זה היה כמו גמר". בנין: "הפסדנו לא באשמתנו"

one

אחרי ארבעה משחקי חוץ בהם לא הצליחה מכבי תל אביב להשיג ניצחון, עשו הערב (שלישי) שחקניו של אוסקר גרסיה את העבודה, כשגברו בסיבוב ח' של גביע המדינה 0:2 על מכבי נתניה של טל בנין. אמנם הצהובים שוב היו רחוקים מלהרשים, ולא ממש הצליחו לייצר מצבים רבים, אבל ניצלו פנדל מפוקפק ששרק לזכותם מנשה משיח ושער בתוספת הזמן של ערן זהבי כדי להשיג את הניצחון ואת הכרטיס לשלב הבא. נתניה תיאלץ להסתפק במאבקים שלה בליגת העל.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
מרוצה מהבחירה. ערן זהבי/ברני ארדוב

הסיפור המרכז של המשחק היה כאמור ערן זהבי, שהתייחס לתחושות בבכורה: "אמרתי שאני לגמרי חלק מזה, אני כאן בלב שלם. אני חושב שעשיתי צעד נכון, חזרתי לשחק וחזרתי לחייך. אנשים אולי מזלזים בכדורגל הישראלי אבל אני מאוד נהנה. הליגות הבכירות באירופה הן באמת רמה מעל אבל לפעמים צריך לקחת צעד אחורה כדי ללכת שוב קדימה ואני לא מתחרט על שום דבר".

על המשחק עצמו אמר השחקן: "כבשתי, היה לי משחק טוב ואני מקווה להמשיך ככה. תמיד יש מקום להשתפר כי זה בסך הכל לא היה משחק גדול שלנו אבל אנחנו בדרך הנכונה. לא צריך להתייחס לכל דבר, הייתה לי תקופה יפה בהפועל ותקופה ככה-ככה בפאלרמו. אני מקצוען. האמנתי בצעד הזה ובינתיים זה מתברר כצעד נכון. חושבים פה לטווח ארוך, לא באתי להציל את המולדת. רק בדרך הזו נוכל להגיע קדימה. אני לא רוצה לדבר כרגע על הדרבי, אני רק מתרכז כרגע רק במשחק מול רמת גן. המשחקים האלה ממה שאני זוכר הם הכי קשים, ואם אתה לא בא מוכן מנטלית עם מטרה ברורה לנצח, אתה חוטף בראש. ניקח שלוש נקודות ואז נדבר על הדרבי".

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה אמר בסיום: "זה היה כמו משחק גמר. או שאתה עובר או שהיריב שלך עובר, ואנחנו עשינו את זה. העבודה הקשה של כל הקבוצה השתלמה לנו. אני מבין שהאוהדים כבר חושבים על הדרבי, אבל יש לנו משחק קודם נגד רמת גן, ואני והשחקנים צריכים להתמקד רק בזה". כשנשאל האם העונה הזו תהיהי טובה יותר עבור הצהובים בגביע, אמר גרסיה: "אני מקווה שנשנה משהו הפעם. נראה מי תהיה היריבה הבאה שלנו, אבל אם אתה רוצה להגיע לגמר, אתה חייב לנצח את כל המשחקים. אני רוצה גם להגיד תודה לכל האוהדים שהגיעו מתל אביב לתמוך בנו, זה היה לנו חשוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
סוף סוף, ניצחון חוץ. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה טל בנין זעם בסיום על השופט מנשה משיח ואמר: "אני לא מאוכזב מהמשחק. אני תמיד מאופק ושומר על כבוד השופטים, אבל אני חושב שמשיח צריך לשפוט את עצמו טוב מאוד. אנחנו משתדלים לא להגיד שום דבר, אבל זה עובר כל גבול. לא עשינו טעויות קריטיות במשחק, אבל אנחנו לא יכולים לשלוט על השופטים. שלושת ההפסדים שלנו למכבי תל אביב, הפסדנו שלא באשמתנו. אין לי טענות כלפי הבחורים. יש החלטות שמתקבלות ומשנות משחק שלם".

בהמשך, התייחס בנין להמשך העונה בליגה ולמשחק הקרוב מול הפועל תל אביב: "רצינו לעבור שלב ואני מאמין שההפסד היום לא יפגע בנו בליגה. אנחנו קבוצה לא פחות טובה מהרבה קבוצות בליגה, אני מקווה שישלחו לנו שופט טוב יותר במשחק נגד הפועל תל אביב".

מאמן מכבי נתניה טל בנין עם שחקנו ירין חסן. ברני ארדוב
מקווה לשופט טוב יותר במשחק הבא. בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully