וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי לנהריה בקרית גת

נייט מילר (30 נקודות) העניק לצפוניים 95:99 אחרי שתי הארכות. נס ציונה נותרה ראשונה אחרי 80:87 על באר יעקב

המחזור ה-15 בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שלישי) עם מחזור מלא ושבעה משחקים. במוקד שמרה עירוני נס ציונה על הפסגה, כשניצחה 80:87 את באר יעקב בחוץ. סגנית המוליכה עירוני נהריה נזקקה לשתי הארכות כדי להכניע בסופו של דבר את מכבי קרית גת 95:99. נצחונות רשמו גם גליל עליון, מכבי הוד השרון, אליצור יבנה ואליצור רמלה.

מכבי באר יעקב - עירוני נס ציונה 87:80

באר יעקב לא הייתה רחוקה מלחולל סנסציה, כשהוליכו במשך שלבים רבים במשחק, אך שחקניו של נדב זילברשטיין התעשתו בזמן כדי להבטיח ניצחון חוץ חשוב שיעניק לה שבוע נוסף בפסגת הטבלה. לאחר שניצחה במחזור הקודם את עירוני רמת גן רק לאחר סל של גיל אמיתי על הבאזר, נס ציונה שוב פחות הרשימה אך הצליחה לגרד ניצחון. גיל אמיתי, שניצח לנס ציונה את המשחק בשבוע שעבר, שוב הצטיין עם 26 נקודות מצוינות. גייב בלייר שלט מתחת לסלים של באר יעקב עם 25 נקודות ו-18 ריבאונדים. גם בילאל בן רשם שורה סטטיסטית נאה עם 14 נקודות, 16 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

גיל אמיתי שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
בכושר מצוין. גיל אמיתי/ברני ארדוב

מכבי קרית גת - עירוני נהריה 99:95 (אחרי שתי הארכות)

המותחן הגדול הזה נגמר אחרי 50 דקות, וסידר לסגנית המוליכה ניצחון ליגה שביעי ברציפות. נייט מילר, שהיה אמון על הסל החשוב במשחק בהארכה השניה, סיים כקלע המוביל עם 30 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7 חטיפות, אבירם זלקוביץ' הוסיף 26, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מנגד, מוחמד אל אמין, ששלח את המשחק להארכה השניה ממש על הבאזר, סיים עם 31 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 איבודים. לני דניאל הוסיף 28 נקודות ו-14 ריבאונדים.

עירוני רמת גן - מכבי הוד השרון 92:82

רמת גן עדיין כאבה את ההפסד הדרמטי לנס ציונה במחזור הקודם, וכבר ספגה הפסד נוסף מול הוד השרון, שאמנם איבדה מעט גובה בשבועות האחרונים, אך שמרה על מרחק סביר בהחלט מהפסגה. שחקניו של רועי חגי נהנו מרבע אחרון בו פתחו מבערים וסיימו אותו עם 9:24 קליל שסגר עניין. דימה אודיקוסה סגר 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, ערן אסנטי סיים עם 16 ו-7 ריבאונדים, ואילו גרי גנדל הוותיק תרם 16 נקודות. 19 נקודות של איתי גרינבוים לא הספיקו לחבורה של עמי נאווי.

הפועל קרית טבעון/מגידו - הפועל גליל עליון 87:83

שתי הקבוצות הציגו מחצית ראשונה שקולה בדרבי הצפוני, עד שהקבוצה של זיו ברתנא רצה למחצית שנייה נהדרת, בה הביסה 37:53 בדרך לניצחון חשוב מאוד ב'מבצר' במשמר העמק. גארי ג'ונסון רשם משחק מפלצתי עם 21 נקודות ו-20 ריבאונדים, וארבעה שחקנים נוספים - לורנס ווסטברוק (19), אנטון קזרנובסקי (15), אבישי גורדון (15) לירן שוורצוולד (14) - קלעו בדאבל פיגרס. טיילור דרבי קלע 20 נקודות למפסידה.

משחקים נוספים:

אליצור יבנה - הפועל כפר סבא 86:98

מכבי קרית ביאליק - אליצור רמלה 87:79

הפועל עפולה - עירוני קרית אתא 76:83

שחקן מכבי הוד השרון דינמה אודיאקוסה. ברני ארדוב
ניצחון חוץ נאה. אודיקוסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully