וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: בית"ר ירושלים הביסה את מכבי אום אל פאחם 0:5

מערכת וואלה! ספורט

29.1.2013 / 20:50

סערה ביציעים? חגיגה על הדשא: שלושער ענק של ערן לוי כולל שער יפהפה וצמד של גלאבינה העלו את בית"ר לסיבוב הבא

one

לא מעט דאגה היתה הערב (שלישי) לקראת משחקה של בית"ר ירושלים מול מכבי אול אל פאחם בסיבוב ח' של גביע המדינה. אחרי הכל, השבוע האחרון היה סוער במיוחד עבור המועדון הירושלמי, לאחר שנודע לאוהדים כי הקבוצה מעוניינת להחתים צמד שחקנים מוסלמים, אבל עם כל הכבוד להם, הערב גילתה הקבוצה של אלי כהן שיש לה חלוץ ענק, למקרה שהיא לא ידעה. ערן לוי הוליך את חבריו אל הסיבוב הבא עם שלושער ענק, הראשון שלו בקריירה, כולל שער שללא ספק יהיה מועמד לשער העונה, ובית"ר ירושלים הביסה 0:5 את מכבי אום אל פאחם מהלאומית.

ערן לוי (מימין) עם שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פשוט הצגה ענקית שלו. לוי חוגג עם שחקני בית"ר/קובי אליהו

בפתיחה היה נדמה כי המשחק יהיה חד צדדי לחלוטין, כשהמארחים שלטו ללא עוררין, עלו ליתרון כבר אחרי שמונה דקות מרגלי ערן לוי, והיו יכולים לכבוש לפחות עוד שלושה שערים אלמלא היה שוער האורחים, מוחמד שבאט, רושם הופעה ענקית בין הקורות. אט אט החלה אום אל פאחם להתעורר, והיתה קרובה מאוד להשוות, כשכדור אחד שלה מצא את הקורה, ובהזדמנות אחרת היתה צריכה הקבוצה מהלאומית לקבל פנדל, אך השופט לא ראה נגיעת יד של שקבורץ ברחבה. דווקא כשהיא היתה במומנטום, הכתה בית"ר שוב, או ליתר דיוק, שוב ערן לוי כשדחק מקרוב אחרי הדיפה של שבאט.

מי שחשב שהשער הראשון של לוי היה היפה של הערב, התבדה מהר מאוד בפתיחת המחצית השניה. טיל מדהים מהאוויר מ-25 מטרים של החלוץ הימם את היציעים המלאים כמו גם את היריבה, ושלח את לוי לחגוג שלושער ראשון בקריירה. עד לסיום הספיק גם גלאבינה לכבוש צמד, והקבוצה של אלי כהן שייטה אל עבר ניצחון קליל והסיבוב הבא. והקהל? הוא הצליח להימנע מאירועים חריגים אולי בגלל אירועי השבוע והקולות שקראו להפסקת הגזענות, ונותר רק לקוות שכך יימשך המצב עד לתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהד בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הרבה אהבה בין מחנות האוהדים לא היתה שם. אוהד בית"ר/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 2: איזו טעות בהגנת אום אל פאחם! שני המגינים שלה נתקלו זה בזה, ברק משה מצא את גלאבינה שהגיע אחד על אחד מול שבאט, אבל השוער יצא היטב והציל שער בטוח.

דקה 4: איזה לחץ של בית"ר. כדור עומק של מויאל הגיע אל הרחבה של האורחים שם היה ערן לוי, החלוץ ניסה לעצור את הכדור אבל המקום זה הפנה אותו לכיוון השער, אבל שוערה של אום אל פאחם הציל מהקו.

דקה 8: שער! זה היה באוויר, ועכשיו זה הגיע! בית"ר קיבלה בעיטה חופשית, ומי אם לא ערן לוי שלח את הכדור בצורה נהדרת מ-18 מטרים היישר אל הרשת, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 13: האורחים סוף סוף הגיעו להזדמנות הראשונה שלהם, כשגבידוארי קיבל כדור מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה הטובה שלו שרקה ליד העמוד.

דקה 17: המארחים כמעט מצאו את השני כשהרמת כדור טובה אל הרחבה מצאה את לוי שהוריד מצויין, השתחרר מהמגן שלו ובעט טוב, אבל שוערה של אום אל פאחם רשם הדיפה מצויינת.

דקה 18: עוד הדיפה ענקית של שבאט! לוי הרים את כדור הקרן, מויאל הגיע מאחור ונגח טוב אבל שוערם של האורחים הדף באינסטיקנט אדיר את הכדור.

דקה 23: האורחים המשיכו להתקרב, מורג'אן ניסה את כוחו בבעיטה טובה מחוץ לרחבה אבל הכדור הלך מעל לשער.

אחמד דיאב שחקן מכבי אום אל פאחם לפני דינו שקבורץ שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נגע בבירור בידו ברחבה. שקבורץ/קובי אליהו

דקה 26: בית"ר יצאה למתפרצת, לוי לקח את הכדור ובמקום למסור לאחד מחבריו ניסה להבקיע מ-20 מטרים, אבל שבאט קלט היטב.

דקה 27: לא ייאמן! אום אל פאחם היתה צריכה לקבל פנדל, אבל אוראל גרינפלד לא ראה נגיעה ברורה של שקבורץ בידו, מטר וחצי מהשער. האורחים קופחו, ובגדול.

דקה 34: עוד הזדמנות טובה לקבוצה מהלאומית, כשטאטור קיבל את הכדור מהקרן בתוך הרחבה וסחט הדיפה גדולה מהרוש.

דקה 36: האם זה השיוויון? לא! האורחים קיבלו כדור חופשי מ-17 מטרים, גבידוארי ירה כדור שטוח שהכניע את הרוש אבל ננעץ בקורה.

דקה 37: שער! שוב איבוד כדור נוראי של אום אל פאחם, הכדור הגיע לגלאבינה מול שבאט ששוב הדף מצויין, אבל על הריבאונד עט ערן לוי ודחק בקלילות מקרוב, 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 42: זה היה קרוב! בית"ר כמעט כבשה את השלישי, כשקובי מויאל שלח כדור עומק טוב לעזריאל, שבאט יצא רע ועזריאל גלגל את הכדור היישר אל הקורה.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שער כזה לא רואים כל יום. לוי/קובי אליהו

מחצית שניה

דקה 53: שער! ואיזה שער זה! דסה התקדם עם הכדור, העביר לגלאבינה שבנגיעה העביר לערן לוי, והאחרון ירה מהאוויר כדור פשוט מרהיב מ-25 מטרים שננעץ ברשת. שער פשוט ענק. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 60: לא ייאמן כמה פעמים גלאבינה מחמיץ הערב. הפעם ערן לוי סידר לו כדור נהדר מול השוער, אבל גלאבינה בעט מעל לשער.

דקה 64: שער! רק דיברנו, והנה גלאבינה כובש! אלי דסה פרץ טוב באגף הימני, שלח כדור לגלאבינה שניצל את היציאה של שוער האורחים כדי לכבוש מקרוב, 0:4 לבית"ר ירושלים.

דקה 73: האם זה השער הרביעי של לוי? לא! החלוץ קיבל עוד בעיטה חופשית, הפעם מזווית קשה, והטיל שלו טס מעל לשער.

דקה 74: הקהל של בית"ר קם על רגליו ומריע לערן לוי, שהוחף, ומיד רץ להודות לאוהדים.

דקה 76: אוי, איזו הזדמנות של האורחים לכבוש שער, ואיזה פספוס. כדור טוב שהוקפץ אל הרחבה מצא את אחמד אבו נאהיה ורוברטס וזביצ'יוס שהגיעו מול הרוש, אבל השניים נתקלו זה בזה כשכל אחד מהם רצה לכבוש, וההזדמנות חלפה.

דקה 87: סטיבן כהן חשב שהוא ערן לוי, וירה טיל מצויין מ-20 מטרים, אבל הפעם שוערה של אום אל פאחם היה במקום.

דקה 90: שער! עוד טעות של הגנת אום אל פאחם, עוד שער של גלאבינה, שניצל את העובדה שהאורחים לא הצליחו להרחיק כדור מהרחבה, ומקרוב הקפיץ מעל לשוער, 0:5 לבית"ר ירושלים.

דומיניק גלאבינה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם אלי דסה. קובי אליהו
הרבה להחמיץ, אך סיים עם צמד. גלאבינה ודסה/קובי אליהו

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי (טל כחילה, 67), דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, ברק משה, סטיבן כהן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל (צחי אליחן, 80), ערן לוי (עומר נחמני, 73).

הרכב מכבי אום אל פאחם: מוחמד שבאט, אוסמה שעבאן, אמג'ד סלימאן, דור הלוי, חנא נאסר, עבד מורג'אן (אימטן חרבט, 84), גיורגי גבידוארי, תאמר טאטור, אחמד דיאב (מוסטפא מחאמיד, 70), אחמד אבו נהיה, רוברטס וז'ביצ'יוס.

שחקני בית"ר ירושלים עם פרחים לפני המשחק מול מכבי אום אל פאחם. קובי אליהו
ככה זה התחיל. שחקני בית"ר קיבלו פרחים משחקני אום אל פאחם/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קיבלו יופי של סיבה לחגוג. אוהדי בית"ר/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדיוק ככה הם רצו שזה ייגמר. בית"ר חוגגת בסיום/קובי אליהו
אוהדי מכבי אום אל פאחם. קובי אליהו
מכה כואבת במיוחד. אוהדי אום אל פאחם רואים את קבוצתם מובסת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully