וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "עבורנו, כריסטיאנו הוא השחקן הטוב בעולם"

חלוץ ריאל מוכן לקלאסיקו ולמפגש עם מסי בחצי גמר גביע המלך (רביעי, 22:00, ספורט 1). רואורה: "יוכרע על דברים קטנים"

הכדורגל העולמי יעצור את נשימתו מחר (רביעי, 22:00, ישיר בספורט 1 ובספורט 1 HD) כששתיים מהיריבות הותיקות והמושבעות באירופה, ברצלונה וריאל מדריד, תפגשנה למשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך הספרדי, סנטיאגו ברנבאו. עוד לפני המשחק, בספרד עסקו בפסגות החדשות שליאו מסי עשוי לכבוש ולהשיג בתום המשחק.

אם הארגנטינאי הבלתי עציר יכבוש צמד, הוא יעקוף את אלפרדו די סטפנו האגדי ויהפוך למלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים. עד כה מסי הספיק לכבוש 17 שערים מול היריבה השנואה, כשרק נגד אתלטיקו מדריד כבש יותר שערים, 20 ליתר דיוק, לאורך כל הקריירה. הוא מגיע למשחק לאחר הרביעייה האדירה שכבש לרשת של אוסאסונה בתחילת השבוע.

שחקן ברצלונה לאונל מסי חוגג שער מול שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
קרב הטיטאנים, טייק מי-סופר-כמה. רונאלדו ומסי/רויטרס

למעשה, אולי מדובר בניסיון האחרון של הבלאנקוס להכריע את היריבה הקטלאנית במפעל כלשהו. בליגה, כידוע, מצבה של הקבוצה מבירת ספרד לא מזהיר במיוחד, והיא מרוחקת לא פחות מ-15 נקודות מברצלונה. הבלאנקוס שואבים עידוד מהעובדה שמשחקי הבית כמעט תמיד מאירים להם פנים. לא פחות מ-31 משחקים רצופים ללא הפסד ריאל ספרה לאחרונה בכל המסגרות, אך בכל זאת יש לה המון סיבות לדאגה לקראת המשחק, ובראשן - מצבה המנטלי. הבלאנקוס לא מצליחים לשמור על שקט מסביב לקבוצה ולמרות התבוסה 0:4 שהנחילה לחטאפה בתחילת השבוע בליגה, היחסים הרעועים בין מוריניו לשחקנים ממשיכים לתפוס את הכותרות.

לקראת המשחק 'המיוחד', שמלאו לו 50 השבוע, לא זכה להתאמן עם סגל מלא. גם רשימת הפצועים של ריאל ארוכה למדי. איקר קסיאס ופפה פצועים וייעדרו, וכמוהם גם סרחיו ראמוס, פביו קונטראו ואנחל די מריה המושעים. כריסטיאנו רונאלדו אמנם סוחב פציעה קטנה מהמשחק מול חטאפה, בו כבש שלושער, אך הוא לא אמור להיעדר ויפתח כרגיל. הפורטוגלי חצה השבוע את רף 300 השערים בקריירת הקבוצות שלו ורוצה להמשיך לכבוש מול בארסה, כפי שעשה שבע פעמים בששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות. אנטוניו אדאן אמור להמשיך לפתוח בין הקורות בהיעדרו של קסיאס.

קרים בנזמה, ריאל מדריד. Andres Kudacki, AP
הוא כבר יודע מי השחקן הטוב בעולם. בנזמה/AP, Andres Kudacki

קרים בנזמה התייחס למשחק הערב והתעקש: "ברצלונה אינה פייבוריטית במשחק הזה, וכריסטיאנו רונאלדו, לפחות עבורנו, הוא השחקן הטוב בעולם. זה המשחק הטוב בעולם ואני מצפה שכך הוא גם ייראה. בבית אנחנו מנסים לשחק טוב יותר. אנחנו יודעים שזה משחק בית עבורנו, כך שזאת הזדמנות מצוינת עבורנו להבקיע שערים ולנצח".

ברצלונה, לעומת זאת, מגיעה בסגל מלא ומבלי שאף שחקן מהסגל ייעדר. ג'רארד פיקה חוזר מהשעייה ועשוי לשוב למרכז הההגנה של הקטלאנים, בעוד ג'ורדי אלבה, אנדרס אינייסטה וססק פברגאס עשויים לחזור להרכב לאחר שנחו מול אוסאסונה בתחילת השבוע. פדרו יציין הופעה 200 במדי הבלגאורנה, שמגיעה למשחק עם שמונה ניצחונות בתשעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

עוזר מאמן בארסה ג'ורדי רואורה אמר היום: "ריאל מדריד תהיה יריבה סופר תחרותית. ננסה לשחק את המשחק שלנו ולהיות הקבוצה שאנחנו תמיד, כי אין לנו דרך אחרת לשחק. אם נצליח, ננצח. ריאל מדריד אפילו יותר מסוכנת כשהיא עם הגב לקיר וכשהיא במצב בו היא נמצאת עכשיו. הייתי רוצה להגיד שאנחנו פייבוריטים, אבל זה לא המצב וזה לא מה שההיסטוריה מלמדת. זה משחק שיוכרע על הרבה מאוד דברים קטנים".

ג'ורדי רואורה עוזר מאמן ברצלונה. Victor Fraile, GettyImages
מוכן ודרוך. רואורה/GettyImages, Victor Fraile

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully