וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מייקל טוקורה נחת בישראל, יחל להיבחן

29.1.2013 / 13:32

ההחלטה לגבי צירופו של הקשר הניגרי אמורה להתקבל עד סוף השבוע. הקבוצה עשויה לפנות לנאעל חוטבא בימים הקרובים

מייקל טוקורה נחת הבוקר (שלישי) בישראל ויתחיל להיבחן מחר במכבי נתניה. הקשר ששיחק בעבר בהכח רמת גן ובאחי נצרת נחת להתרשמות במכבי נתניה ואם ירשים יוחתם כזר החמישי של הקבוצה. טוקורה לא הרבה לשחק העונה בואסלוי הרומנית אליה היה שייך ולכן בנתניה ביקשו קודם כל לבחון אותו לפני שהם מחליטים סופית האם להחתים אותו בקבוצה. טוקורה אמור להתאמן עם הקבוצה עד סוף השבוע אז יחליטו בקבוצה לגביו.

קשר הכח עמידר רמת גן מייקל טוקורה. יותם רונן
ינסה להרשים את בנין. טוקורה/יותם רונן

טוקורה עצמו הבהיר כי למרות שלא שיחק הוא מצוי בכושר טוב ומאמין שיוכל לתרום למועדון במאבקיו העונה. בנוסף לקשר, בנתניה ממשיכים להתעסק בעמדת המגן הימני שם רוצה הצוות המקצועי להתחזק. שני השמות הבולטים הם עודד אלקיים איתו קיימת בעיה בשל הדרישות של מכבי חיפה בנוגע להעברתו וכן נעאל חוטבא מהפועל תל אביב אליו צפויה להיעשות פנייה בימים הקרובים.

בקבוצה שוקלים להעניק מנוחה היום במשחק הגביע מול מכבי תל אביב לברונו פיניירו שלא שיחק תקופה ארוכה כדי לא להעמיס עליו והחלטה בנושא תתקיים היום בצהריים לקראת המשחק. גם אחמד סבע הודיע שהוא חולה אך בקבוצה מאמינים שהוא ישחק. בנתניה לוקחים את המשחק היום ברצינות גדולה שכן מאמינים שנצחון על מכבי תל אביב עשוי להביא לביטחון אדיר אצל השחקנים לקראת הליגה וכן בעזרת הגרלה נוחה להעלות את הקבוצה עד לשלבים הגבוהים במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully