וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מייקל טוקורה יגיע להתרשמות

27.1.2013 / 12:12

הקשר הניגרי ינסה להרשים את טל בנין. פיניירו על התיקו מול הפועל רמת גן: "בכורה פנטסטית". גם נאעל חוטבא על הכוונת

one

מכבי נתניה ממשיכה לעמול על מציאת שחקני חיזוק, לאחר התיקו 1:1 אמש (שבת) מול הפועל רמת גן. הקבוצה צפויה להחליט בימים הקרובים בנושא החתמתו של מגן מכבי חיפה, עודד אלקיים. המכשול העיקרי כעת הוא העובדה שבמועדון לא בטוחים אם כדאי להם לצרף את השחקן רק בהשאלה עד סוף העונה, ובימים הקרובים צפויה להיערך הערכת מצב ובנתניה יקבלו החלטה.

אגב, אם מהלך צירופו של אלקיים לא יצלח, בנתניה סימנו את נאעל חוטבא מהפועל תל אביב כמועמד לקבוצה, אך לא בטוח שבהפועל תל אביב תסכים לשחרר את השחקן, בטח כל עוד לא צירפו מגן ימני נוסף לקאדר. בתוך כך, מייקל טוקורה אקס הכח רמת גן מתקרב לנתניה. הקשר הניגרי צפוי לנחות בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה. טוקורה ינחת מחר בלילה או לכל המאוחר ביום שלישי ויחל בהתרשמות.

סאדאת בוקארי שחקן מכבי חיפה מעל מייקל טוקורה שחקן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
יהפוך לרכש החדש של נתניה? טוקורה/ברני ארדוב

בינתיים בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שהצליחו לכבוש את שער השיוויון אמש בדקה ה-90. בנתניה אמרו שהתיקו היה כמו ניצחון, בעיקר לאור העובדה שרמת גן לא עקפה אותם בטבלה ולנוכח התוצאות של שאר היריבות לתחתית.

בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מהבלם הפורטוגלי ברונו פיניירו ובנתניה אמרו כי ניכר שמדובר בשחקן חכם ושקט. פיניירו עצמו דיבר על על הופעת הבכורה: "היה פנטסטי. האוהדים עודדו במשך 90 דקות, גם כשהיינו בפיגור ובזכות האמונה שלהם הצלחנו להשיג תיקו וזו נקודה חשובה מאוד נגד יריבה ישירה לנו לתחתית. היה משחק טוב". על העובדה שחזר למגרשים לאחר תקופה שלא שיחק: "שחקן כדורגל חי בשביל לשחק ואני לא שיחקתי משחק רשמי חצי שנה וזה היה מדכא, כי אף פעם לא עברתי תקופה כל כך ארוכה בלי לשחק. באתי לכאן וקיבלתי אמון מהמאמן וההנהלה. האוהדים תמכו בי מהדקה הראשונה ואני מרגיש טוב. אשתפר ממשחק למשחק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בכורה פנטסטית". פיניירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינייירו סיפר על התרשמותו מישראל: "באירופה, הרושם שמקבלים על ישראל לא טוב בגלל מה שרואים בטלוויזיה והמלחמות. הגעתי לכאן ונדהמתי. פשוט נפלא פה, העיר נהדרת, האנשים מסבירי פנים ואני מרגיש פה כמו בבית. אני מחכה להביא את המשפחה שלי ואז ארגיש כאן מושלם. על המשחק אמר: "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל היום הם לא עזרו לנו. לדעתי, הם לא היו הוגנים. גם בשבוע שעבר, לא האמנתי על הפנדל ששרקו נגדנו. היום הבקענו שני שערים חוקיים שנפסלו, אבל אנחנו לא מורידים את הראש. נמשיך לעבוד ולהילחם. בסופו של דבר, התוצאה בסדר. רצינו לנצח, זה היה משחק חשוב, אבל הנקודה טובה".

עדכון ראשון: 8:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully