וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "גם לנו מגיע לכבוש שער בדקה האחרונה"

26.1.2013 / 20:59

מאמן נתניה חגג את שער השיוויון מול ר"ג. כהן: זה מאכזב". על מנגה: "הוא לא יישאר בארץ, נהנה ממנו עד סוף העונה"

במכבי נתניה נשמו הערב (שבת) לרווחה, לאחר שהקבוצה הצליחה לסחוט 1:1 מול הפועל רמת, בזכות שער שיוויון דרמטי של עומר פרץ, עמוק בתוספת הזמן. הקבוצה של טל בנין אמנם שלטה לאורך המחצית הראשונה, אבל נעלמה במחצית השניה והתקשתה מאוד לייצר מצבים, כשמנגד ניצלה זאת הפועל רמת גן כדי לכבוש, והיתה רחוקה מספר שניות מהשגת הניצחון. בנתניה כעסו על כך ששוב חלק מהאוהדים שישבו ביציע המוזמנים קיללו לאורך המשחק, ומי שהתעמתו עמם היו מוטל'ה שפיגלר ועוזר המאמן מאיר בן מרגי.

מאמן מכבי נתניה טל בנין. מגד גוזני
התוצאה תעזור לאווירה. בנין/מגד גוזני

"גם לנו מגיע להבקיע שער בדקה האחרונה", אמר מאמן מכבי נתניה, טל בנין. "חבל שזה לא היה שער ניצחון, אבל גם זה בסדר. לפעמים אתה מבקיע רביעייה, לפעמים רק שער אחד. צריך לשמור על רמת ריכוז, ידענו שזה לא פשוט ושהמשחק לא יהיה קל. אבל בסופו של דבר עשינו את הדברים נכון, מלבד ההבקעות. לא להפסיד משחק בבית, בסיטואציה הזאת, זה דבר טוב וזה מעודד. גם התוצאה עוזרת לאווירה להשתנות".

אחמד סבע, שרשם את אחת מהחמצות העונה, אמר בסיום: "התיקו הזה הוא מוצדק,למרות שאני חושב שהיינו יותר טובים מהפועל רמת גן. הגענו למצבים ולא הבקענו, יכולנו לגמור את המשחק במחצית הראשונה. זה משחק תחתית עם הרבה לחץ וכל אחד עשה את העבודה שלו. אנחנו קבוצה של גברים, זה משחק שישי שאנחנו לא מפסידים. אני שמח על הנקודה ובעיקר שרמת גן לא עברה אותנו. אנחנו בדרך הנכונה, יש לנו אופי ואני מקווה שבמשחק הבא ניקח שלוש נקודות. הליגה עוד ארוכה, אני אתן עוד גולים. היום הבקיע מישהו מההגנה ואני מקווה שזה יימשך והשערים יבואו".

מאמן האורחים, אלי כהן, היה כצפוי מתוסכל מהשער שקבוצתו ספגה: "התוצאה די מאכזבת. טבעי שניסוג לאחור אבל לצערי היה לנו קצת חוסר מזל וקצת חוסר עירנות וספגנו ממצב נייח. זה מאוד מכעיס אותי כי זה שער נוסף שספגנו ממצבים נייחים, אלו דברים שאנחנו עובדים עליהם. זה מאכזב אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אף אחד לא בורח בשלבים כאלה במאבקי התחתית. יהיה מאבק עיקש וצמוד עד הסוף בתחתית בין ששת הקבוצות. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו". לגבי דויד מנגה ששוב כבש, אמר המאמן: "מנגה היה שחקן אנונימי ומדובר בשחקן מוכשר, יש לו חוזה עד סוף השנה ועל שחקן כזה לא מוותרים. הוא לא יישאר בארץ. בינתיים נהנה ממנו עד סוף העונה".

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. מגד גוזני
מאמינים ביכולות שלהם. כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully