וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל חיפה: "לזכות בגביע זו חוויה"

דרור קשטן ניסה לעודד את שחקניו לקראת משחק הגביע (רביעי,19:00). בהפועל חיפה: ניקוליץ' חש ברע ונטש את האימון

הפועל חיפה השלימה היום (שלישי) את ההכנות לקראת המפגש בסיבוב ח' של גביע המדינה מחר מול בני יהודה. חיפה רוצים מאוד לעבור שלב כדי שלא ליצור מומנטום שלילי אחרי ההפסד להפועל באר שבע ביום ראשון. בקבוצה מקווים לגמור את הסיפור בתשעים דקות, שכן השחקנים תשושים למדי מעומס המשחקים בתקופה האחרונה, והחשש הוא שההארכה תביא לעייפות גדולה אצל השחקנים לקראת משחק התחתית הקריטי מול בני סכנין.

מי שנטש היום את האימון לאחר שחש ברע הוא הסרבי דנילו ניקוליץ' אך השחקן יהיה בסגל ורק סמוך למשחק יחליטו בצוות המקצועי אם יפתח או יישאר על הספסל. במידה וניקוליץ' יפתח עאהד עזאם יוסט לקישור והסרבי ישמש כמגן שמאלי ואם יפתח ניקוליץ' על הספסל עזאם יפתח כמגן ימני בעוד טובראנו פינאס יהיה מגן שמאלי.

שחקן הפועל חיפה דנילו ניקוליץ'. קובי אליהו
בספק למשחק. דנילו ניקוליץ'/קובי אליהו

מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא רן אבוקרט שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. קלינגר צפוי לתת למספר שחקנים לנוח ביניהם גיא צרפתי ומהראן לאלה כדי שלא לגרום לעומס יתר אך יפתח בהרכב חזק כשלירן כהן צפוי לפתוח בהרכב.
גם הישאם כיוואן שבתקופה האחרונה מבקש לעזוב תורגל לחלקים בהרכב ועשוי לפתוח על חשבון אחד החלוצים.

אושרי רואש שלא שיחק מול באר שבע בגלל כרטיסים צהובים יחזור להרכב. "אנחנו מאוד צריכים את הניצחון", אמר אחד השחקנים. "ההפסד לבאר שבע קטע תקופה נהדרת שלנו ואסור לנו לשקוע בעצב. נצחון מחר ייתן לנו הרבה בטחון לליגה שהיא החשובה באמת. אנחנו השחקנים מקווים שזה ייגמר בזמן החוקי כי באמת יש פה הרבה שחקנים שכבר מרגישים תשושים".

הרכב משוער: קאלה דרשלר, עאהד עזאם (טובארנו פינאס), אושרי רואש, דושאן ברקוביץ',טובארנו פינאס (דנילו ניקוליץ'), יוסי דורה, גל אראל( עאהד עזאם), לירן כהן, סטפן דנקוביץ', יובל אבידור (הישאם כיוואן), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מתרכזים בליגה? ניר קלינגר/קובי אליהו

בני יהודה: אביב חדד בהרכב במקום סארי פלאח

בני יהודה תפתח מחר (רביעי) את דרכה במשחקי גביע המדינה, כשתארח בבלומפילד את הפועל חיפה, בקרב על טהרת ליגת העל. הזהובים ינסו להמשיך במומנטום החיובי, אחרי נצחון החוץ, נגד בית"ר ירושלים, בשבת בטדי.
המאמן דרור קשטן ימשיך לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בנצחון מול בית"ר, למעט שינוי אחד כפוי, כאשר הבלם אביב חדד יפתח במקומו של סארי פלאח הפצוע, ששבר את רגלו וצפוי להיעדרות של כארבעה חודשים.

פלאח נותח אמש בהצלחה וכעת הוא יאלץ להמתין כשישה שבועות, עד שיוכל להוריד את הגבס מרגלו ויתחיל את הליך השיקום. המאמן דרור קשטן שוחח עם שחקניו לקראת המשחק הדגיש בפניהם את חשיבותו ואמר להם בין השאר שלזכות בגביע זו חוויה שלא הרבה זוכים לה.

השוער דלה איינוגבה שלא התאמן אמש בשל פציעה ברגלו, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בין הקורות. עוז ראלי ימשיך בעמדת המגן השמאלי, על חשבונו של כפיר אדרי וגם רפי דהן ואמיר עגייב, יפתחו שוב בהרכב. אחרי שהחליטו אמש לשחרר את החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס, שהגיע פצוע, ימשיכו בצוות המקצועי במאמצים לצרף חלוץ נוסף לסגל. המגן-בלם יגיל ביטון, צפוי להצטרף ימים הקרובים בהשאלה ממכבי תל אביב, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, ננאד מרינקוביץ', אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אור ברוך

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
שינוי כפוי. קשטן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully