וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - מ.ס אשדוד: שצ'פוביץ' יערוך בכורה?

29.1.2013 / 17:45

החלוץ שהגיע בהשאלה מפרטיזן בלגרד צפוי לפתוח בגביע מול רמת גן, שהחתימה את דורין גוגה הרומני (רביעי, 18:45)

שחקן הפועל עכו סטפן שצ'פוביץ'. ברני ארדוב
צפוי לקבל דקות ראשונות במדי אשדוד. שצ'פוביץ'/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

הקבוצה החתימה היום (שלישי) את החלוץ הרומני דורין גוגה (28) ששוחרר החודש מקבוצת ראפיד בוקרשט הרומנית. גוגה צפוי להגיע ביום שלישי בישראל, לאחר שכבר אמש סיכם את תנאיו במועדון. חלוץ נוסף שנבחן במדי רמת גן הוא הבולגרי מירוסלב אנטונוב, שעל מועמדותו פורסם לראשונה אמש בוואלה! ספורט.

גוגה, 28, פתח את העונה בראפיד בוקרשט, שיחק 14 משחקים וכבש שני שערים לפני שהקבוצה התירה את חוזהו. הוא הספיק גם לרשום ארבע הופעות במוקדמות הליגה האירופית. הוא החל את הקריירה באוניברסיאה קלוז' ובארבע השנים האחרונות כיכב במדי טימישוארה, כאשר בעונת השיא שלו - 2009/10 - כבש 12 שערי ליגה. לגוגה הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת של רומניה.

עד סוף השבוע יחליטו ברמת גן את מי מבין החלוצים הזרים מילאן בורגיץ' ואנטון ארחיפוב לשחרר, כאשר בורגיץ' ביקש לפני שבוע להשתחרר מהקבוצה וככל הנראה ייענה בחיוב.
שחקן נוסף שצפוי להגיע הוא החלוץ בן בן-יאיר שאמור לעבור בהשאלה ממכבי תל אביב.

בתוך כך ערכה היום הקבוצה את האימון המסכם לקראת משחק הגביע, מחר נגד מ.ס.אשדוד. טל חן, וובה בראון וטל מעבי הפצועים וגם ישראל זגורי המוצהב, לא יהיו בסגל. המאמן אלי כהן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, על מנת לתת למספר שחקנים מנוחה ולחלק עומסים, גם לקראת משחק הליגה נגד מכבי תל אביב בשבת. יוגב בן סימון וזאב חיימוביץ' צפויים לפתוח בהגנה, והקשר הצעיר עומרי פרל עשוי לקבל הזדמנות בקישור.

החלוץ דורין גוגה במדי טימישוארה. EuroFootball, GettyImages
הרכש החדש של האורדונים. דורין גוגה/GettyImages, EuroFootball

מ.ס.אשדוד:

הקבוצה מהדרום, שהצליחה לייצב את השורות וצברה ארבע נקודות, בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, תצא מחר למשחק חוץ לא קל, מול הפועל רמת גן, במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. בעונה שעברה הצליחו האשדודים להגיע עד מעמד חצי הגמר המכובד ושם נעצרו, אחרי הפסד 2:1 נגד מכבי חיפה.
המאמן יוסי מזרחי יחסר מחר את המגן עופר ורטה הפצוע, כאשר ישראל ראש ימשיך לשחק כמגן ימני.

מזרחי עשוי לשלב את שי מיימון במרכז ההגנה יחד עם יאיא פטי, כאשר גם מיקי סירושטן, בתמונת ההרכב. הקפטן הוותיק דוד רביבו, עשוי לפתוח על הספסל וככל הנראה ישולב במהלך המשחק. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה במדי אשדוד, הוא החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ' שהגיע בהשאלה מפרטיזן בלגרד. שצ'פוביץ' ישחק לצידו של מוראד אבו ענזה בהתקפה.

החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, המריא לטורקיה בכדי לנהל משא ומתן עם קבוצה מרוסיה שמעוניינת בשירותיו ונמצאת שם במחנה אימון. מקרייב צפוי לשוב הלילה או מחר ועדין לא ברור אם יכלל בסגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים: מיכאל סירושטן, דוד רביבו. ברני ארדוב
צפוי לפתוח על הספסל. רביבו/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב (תמיר בן עמי), ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, עומרי פרל, דויד מנגה, מיראן בורגיץ'.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יאיא פטי, מיקי סירושטן (שי מימון), רחמים צ'קול, ניר ביטון, בן בוטבול, גדי קינדה, אמיר בן שמעון, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully