וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי יהפוך למלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים?

הארגנטינאי יעקוף את די סטפאנו אם יכבוש צמד בחצי גמר גביע המלך. שרה קרבונרו: "שחקנים במדריד לא מסכימים עם מוריניו"

המשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה ייערך מחר (רביעי, 22:00, ספורט 1) בסנטיאגו ברנבאו, והתקשורת הספרדית עוסקת בשיאים שעשוי ליאו מסי להשבר במהלך ההתמודדות הזאת. הארגנטינאי הקטן מגיע למשחק לאחר שכבש רביעייה שלשום בניצחונה של ברצלונה 1:5 על אוסאסונה, ואילו ריאל מגיעה כשניצחה 0:4 את חטאפה, ונראה כי זה התואר המקומי היחיד בו יכולה לזכות העונה.

אל תתפלאו אם הקשר הגאון של ברצלונה יכבוש בקלאסיקו שכן מגרשה הביתי של ריאל מדריד הוא האהוב עליו ביותר, ביחד עם הויסנטה קלדרון של אתלטיקו מדריד, בו כבש שמונה שערים ב-11 ביקורים עד היום, ושער נוסף יעמיד את הברנבאו כאיטדיון בו כבש הכי הרבה שערים עד היום. במפגשים נגד ריאל כבש עד כה מסי 17 שערים, כשרק נגד אתלטיקו כבש יותר שערים - 20.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כמה שיאים הוא ישבור בקלאסיקו? ליאו מסי/רויטרס

אגב, שער נוסף של מסי בקלאסיקו יעמיד את מאזן השערים שלו על 18, כמו מלך השערים של המפגש בכל הזמנים, הארגנטינאי הגדול אלפרדו די סטפאנו, שכבש 18 שערים במדי הבלאנקוס. מסי הרשית עד היום 10 שערים בליגה במפגשים הללו, שני שערים בליגת האלופות ועוד חמישה בסופרקאפ הספרדי. השחקן מגיע למשחק עם 297 שערים במדי ברצלונה, ושלושער יעמידו אותו על 300 שערים כבר בגיל 25.

שדרית הקווים הספרדיה, שרה קרבונרו. רויטרס
קרבונרו/רויטרס

בינתיים שרה קרבונרו, שדרת הספורט המקומית ובת זוגו של שוער ריאל מדריד איקר קסיאס, מדווחת על מתיחות בשורות הבלאנקוס. "האווירה בחדר ההלבשה, כפי שכולם יודעים, היא לא טובה", אמרה קרבונרו, שאולי גם נהנית ממקורות פנימיים אמינים במיוחד. קרבונרו גם מעריכה שמוריניו לא יישאר: "השחקנים לא מסכימים עם ההחלטות של המאמן, חדר ההלבשה מפוצל, כך שצריך לחכות ולראות מה יהיה בסוף העונה. יש לו הרבה יריבים במדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully