וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:3 את גרנאדה

המחזור ה-21 ב'לה ליגה' נחתם עם הצגה של סביליה, שברחה מהתחתית. קפריסין: אלקי ספגה שער מדהים וסיימה ב-2:2

המחזור ה-21 ב'לה ליגה' הספרדית הגיע הערב (שני) לסיומו, עם ניצחון גדול של סביליה, שהביסה 0:3 את גרנאדה וברחה מהתחתית. הסביליאנים, שהגיעו למשחק כשהם חמש נקודות בלבד מהקו האדום וישחקו כבר ביום חמישי בחצי גמר הגביע מול אתלטיקו מדריד, המשיכו את התנופה מה-0:4 הגדול שלהם על סראגוסה ברבע הגמר ברביעי האחרון והשיגו את ניצחונם השני בלבד בתשעת המחזורים האחרונים. האורחים מנגד, נעצרו אחרי תקופה לא רעה בה ספגו הפסד אחד בחמישה מחזורים.

השער הראשון הגיע בדקה ה-32, כאשר ז'ופרה קונדוגביה הצרפתי עלה מעל כולם לכדור קרן ונגח בעוצמה פנימה. המארחת נרגעה לקראת הסיום, כאשר אלברו נגרדו כבש בדקה ה-71 בנגיחה נוספת. כעבור ארבע דקות זה גם הפך לחגיגה, לאחר שהבלם גארי מדל ניצל קרן נוספת וכבש בבעיטה מקרוב.

* בליגה הקפריסאית, סיימה אלקי לרנקה ב-2:2 מול דוקסה, במשחק שנעל את המחזור ה-19. ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות והחמיץ פנדל בדקה ה-74, בעוד רועי בקל לא שותף במדי אלקי, שעלתה פעמיים ליתרון משערים של אקס הפועל באר שבע, ברנרדו ואשקונסלוס (9, 84). אלא שתחילה השווה ריקרדו פרננדש, עוד אקס באר שבע, בשער מדהים עם העקב מהאוויר (45) ועמוק בתוספת הזמן, למרות שנותרה בעשרה שחקנים, מצאה דוקסה את השוויון השני משער של קסטניירה. אלקי, שאיבדה שתי נקודות קריטיות, ממוקמת 12, ארבע נקודות מעל הקו האדום.

צפו בשער המדהים של פרננדש, שחקן דוקסה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully