וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה הביסה בחוץ את רמת השרון

פעם זה היה המשחק הגדול של הליגה, עכשיו הקבוצה של אוסטפלד ספגה הפסד חמישי ברציפות, 69:54. 25 נק' לג'יימס

המחזור ה-16 בליגת הנשים הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. לאחר שאמש שמרה האלופה מכבי אשדוד על מאזן מושלם של 15 ניצחונות, כשהביסה את הפועל פתח תקוה, הערב התייצבה אליצור רמלה חזק במקום השני, כשניצחה בקלות במה שהיה בעבר הלא רחוק המשחק הגדול של הליגה, 54:69 את רמת השרון.

הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שספגה הפסד חמישי ברציפות וממשיכה להציג יכולת חלשה, הצליחה להישאר קרובה למשך שלושה רבעים, אבל נכנעה לרבע מכריע של 8:21 מצד האורחות. תמרה ג'יימס הובילה את האורחות עם 25 נקודות, 14 של ג'סיקה ברילנד לא הספיקו לרמת השרון.

במקום השלישי ניצבת מכבי רמת גן/חן, שניצחה בביתה 57:71 את קצרין/גליל עליון. המארחות נטלו את ההובלה מהרגע הראשון ולא איפשרו לקבוצה מהצפון להתקרב. ג'נה סמית' הובילה את המנצחות עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, 13 ו-13 לקרימה כריסטמס, שסייעה לה.

המשחק הצמוד של הערב היה בראשון לציון, שם ניצחה הפועל המקומית 59:63 את אליצור נתניה בקרב תחתית חשוב בין שתי האחרונות ערב המחזור. שלוש דקות לסיום עוד היה שוויון 53:53, אבל שי לני קלעה שבע נקודות במאני טיים והכריעה. לני סיימה עם 20 נקודות, ג'סיקה לאוסן עם 18 ו-14 ריבאונדים. קורטני הארט הובילה את המפסידות עם 16 נקודות.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully