וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "המשחק הכי גרוע העונה. אולי התנפחנו קצת"

28.1.2013 / 21:55

מאמן הפועל ירושלים הודה כי קבוצתו לא הופיעה לתבוסה באשדוד. אדלשטיין על הפסד הפועל ת"א: "רוצים ארבעה זרים"

דווקא כשהיה נראה שהיא מתאוששת ושבה לאיים על המקום השני בטבלה, הפועל ירושלים התרסקה הערב (שני) והובסה 95:78 למכבי אשדוד בעיר הנמל. "שמרנו טוב הרבה דקות. באמת היתה הגנה טובה ושליטה טובה בקצב", אמר המאמן המנצח עופר ברקוביץ' בתום המשחק. "אני מאוד מבסוט מהיכולת של הקבוצה. בזמן האחרון אנחנו משחקים כמו קבוצה. בשבוע הבא יש לנו גביע, צריך להיות מרוכזים ולעלות לחצי הגמר". המאמן נשאל האם קבוצתו מסוגלת לשחזר את ההישג הפנטסטי מאשתקד, אז נעצרה רק בגמר הפיינל פור, והשיב: "עוד מוקדם. צריך להתברג לשישיה או השמיניה הראשונה, ומשם הכל פתוח".

מארדי קולינס, השחקן המצטיין במשחק, הוסיף: "המאמן אמר לנו להמשיך לשחק חזק, גם כשהובלנו ב-20 הפרש, ואני חושב שעשינו עבודה טובה. עופר דואג שנהיה מרוכזים ושנעבוד על הדברים הרעים שלנו".

בצד השני, שרון דרוקר כמובן היה מאוכזב מאוד: "לדעתי זה המשחק הכי חלש שלנו העונה בכל המסגרות. אנחנו בסוף ינואר. מתחלית השנה לא התפרקנו למרות הפציעה, אבל היום המשחק היה נראה רע. היו חסרות לנו הרבה אנרגיות. בכל פעם שהתקרבנו עשינו איבודי כדור שטותיים. אולי התנפחנו קצת, אולי כולם חשבו שהשם שלנו יעשה את זה, אבל אין דבר כזה. כל משחק הוא מלחמה, והיום לא נלחמנו כמו שצריך. נצטרך לתקן את זה, ואני מקווה שהמצב של קורטני פלס שנפצע יהיה בסדר".

על מפגש הגביע החשוב מול הפועל אילת ביום שבת אמר המאמן המפסיד: "נתארגן, ננסה לעבוד. ברור שאין אפשרות לתקן, החבר'ה שלנו יודעים את זה ואנחנו יודעים גם שאילת בתקופה טובה, אבל נשחק הכי חזק שאנחנו יכולים. יש לנו כמה ימים להתארגן, גם פיזית וגם מקצועית, וברור שנצטרך לשחק יותר טוב. קודם כל שנהיה בריאים, זה הכי חשוב".

ווילי וורן: "הניצחון הכי טוב שלנו העונה"

במשחק נוסף שהתקיים היום גברה מכבי ראשון לציון 60:69 על הפועל תל אביב, שאירחה את הכתומים בביתם, בעיר היין. "עשינו את העבודה וזה מה שחשוב", אמר המאמן המנצח רוני בוסאני. "היה שבוע הכנות לא קל ובכל זאת השחקנים הראו הרבה רצון, עם פציעות עלו למגרש. אנחנו צריכים לקלוע יותר, אתה רואה את זה בלוח הנקודות של שחקנים, שחקנים צריכים להתרומם ליותר נקודות ואנחנו מצפים מהם ליותר. החבר'ה שלנו שמים את הגוף על המגרש בדיוק כמו החבר'ה של הפועל. אם אנחנו צריכים להוריד את הקבוצות בנקודות אז אנחנו מורידים, אבל צריך לקלוע גם יותר".

ווילי וורן, המצטיין במשחק, הוסיף: "זה הניצחון הכי טוב שלנו. לא אכפת לי מהמשחק האישי שלי, היינו צריכים את המשחק הזה מאוד והכי חשוב שניצחנו אותו. עבדנו על לשחק הרבה יותר מהר, המאמן שלי עבד איתי להיות אגרסיבי, ואחרי שקלעתי את הזריקה הראשונה אז המשחק הרבה יותר זרם בשבילי".

בצד המפסיד, התייחס ארז אדלשטיין לשחרורו של ג'רמיין טיילור, שהשאיר אותו עם שני זרים בלבד, ואמר: "המשחק היום לא קשור, אני לא רוצה לענות על זה. אנחנו רוצים להיות עם ארבעה זרים, היו כל מיני דברים לאורך כל הדרך, לא שמעתם אותי מדבר על זה, זאת הסיטואציה לצערי. נצטרך לעשות את הבחירות הנכונות והטובות. לא האמנתי שבסוף ינואר אני עדיין אהיה טרוד כל לילה בלחפש זרים. לא האמנתי ולא רציתי ואני לא נהנה מזה. כשניצחנו כולם אמרו איזה יופי, תופעה, הפועל תל אביב בלי זרים. אמרו שככה צריך להיות הכדורסל. התחלנו להפסיד, ופתאום שואלים למה אין זרים. אבל אנחנו קבוצה מיוחדת, נותנים בכל שבוע את ה-100 אחוז, אנחנו משחקים נגד כולם בגובה של העיניים".

מתן נאור הוסיף: "הגענו להרבה זריקות טובות, ובכדורסל הרבה דברים נקבעים במומנטום ועוד זריקה או שתיים שנכנסות והסיטואציה יכולה להיראות אחרת. אנחנו צריכים למצוא פתרונות לעשות סלים יותר קלים, איבדנו ממשחק הריצה שלנו שנתן לנו נקודות קלות, היום זה גם נבע מהפציעה של יותם שירן, והיינו יותר קצרים, אבל זה המצב וצריך להתרומם מפה. כל משחק הוא קריטי עבורינו. מבחינה מוראלית העזיבה של טיילור רק דרבנה אותנו. אני גאה על כל מי שהיה היום על המגרש. אף אחד לא נותן לנו סיכוי, ועלינו בשביל לנצח ושיחקנו בשביל לנצח. עם הקהל הזה אנחנו יכולים לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully