וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין זכה בספורטאי השנה של הוועד האולימפי

השחיין, שסיים שביעי בגמר באולימפיאדת לונדון, קיבל מענק של 40 אלף ש"ח על זכייתו. אלה סמופלוב היא מאמנת השנה

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

טקס בחירת ספורטאי השנה של הוועד האולימפי לשנת 2012, נערך הערב (שני) בבית חיל האוויר בהרצליה. הזוכה הגדול היה יעקב טומרקין, שקיבל את הפרס הנושא את שמו של יורם אוברקוביץ' ז"ל.

טומרקין כיכב בשנה החולפת בבריכת השחייה, כשהוא קובע היסטוריה ומסיים במקום השביעי בגמר המשחה ל-200 מטרים גב באולימפיאדת לונדון, הישג שיא לשחיין ישראלי בכל הזמנים. בנוסף, זכה השחיין בשתי מדליות ארד באליפות אירופה, במשחקים ל-100 ו-200 מטרים גב. את התואר ירש טומרקין מהגולשת לי קורזיץ, שזכתה בו בשנה שעברה. טומרקין יקבל מענק של 40 אלף שקלים על זכייתו.

השחיין יעקב טומרקין זוכה בספורטאי השנה של הועד האולימפי. קובי אליהו
פרס יוקרתי ומענק כספי. טומרקין/קובי אליהו

פרסים נוספים חולקו בטקס וביניהם נבחרה אלה סמופלוב, מאמנת ההתעמלות האומנותית, למאמנת השנה של הוועד האולימפי. סמופלוב הובילה את הנבחרת האולימפית של ישראל ואת המתעמלת נטע ריבקין לגמרים ולהשגים מרשימים באולימפיאדת לונדון, כמו גם בתחרויות שקדמו לאירוע הגדול. סמופלוב זכתה למענק של 20 אלף שקלים על זכייתה.

הגולשת נעמי כהן, אלופת העולם לנוער לשנת 2012, אשר זכתה השנה גם במדליות כסף באליפות העולם ובאליפות אירופה לנוער והסייף יובל פרייליך, אלוף העולם לקדטים, אלוף אירופה (קבוצתי), סגן אלוף אירופה לקדטים (אישי) ומדליסט הארד מאליפות אירופה לנוער, הוכתרו כספורטאים הצעירים של השנה. שני הספורטאים קיבלו מענק של חמשת אלפים שקלים על זכייתם.

הטניסאי נועם גרשוני, שזכה במדליית זהב נהדרת במשחקים הפראלימפיים בלונדון, קיבל מהוועד האולימפי הישראלי פרס מיוחד על הישג יוצא דופן ועל התנהגותו והתנהלותו המיוחדת. גרשוני קיבל מענק של 20 אלף שקלים על זכייתו.

בנוסף, 40 ספורטאים ו-30 מאמנים קיבלו מענקים מיוחדים על הישגיהם בשנה הקלנדרית החולפת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הטניסאי נועם גרשוני. קובי אליהו
הישג נהדר. גרשוני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully