וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שלומי ארבייטמן הושאל למונס

החלוץ ישחק עד תום העונה בקבוצה של אנצו שיפו האגדי, המדורגת במקום התשיעי. "הראש שלי כולו כאן מעכשיו"

שלומי ארבייטמן הושאל הערב (שני) מגנט למונס. החלוץ הישראלי מגיע עד תום העונה לקבוצה של אנצו שיפו האגדי, ששמה דגש על כדורגל התקפי. אחרי 24 מחזורים, מדורגת מונס במקום התשיעי בבלגיה, מרחק 13 נקודות מהקו האדום ו-7 נקודות ממקום באירופה. ארבייטמן יחליף בקבוצה את הכוכב ז'רמי פרבה, שעבר לויאריאל.

החלוץ הישראלי אמר לאתר הרשמי של מונס: "כבשתי צמד כבר במחזור הראשון ואז יצאתי מההרכב, מבלי לדעת למה. גם האוהדים לא הבינו את ההחלטה הזו. עכשיו הראש שלי במונס ואני כאן כדי להראות שאני מסוגל. התמודדתי מול מונס מספר פעמים, אז אני מכיר את הקבוצה היטב. זו קבוצה טובה, עם מאמן טוב ומתקנים איכותיים. הרושם הראשוני שלי היה נהדר".

ארבייטמן, 27, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, עזב אותה לטובת קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, שגם הייתה הקבוצה הבוגרת הראשונה שבה שיחק במהלך 2003. לאחר מכן הוא עבר להפועל פתח תקוה, אבל בהמשך הוא חתם במכבי חיפה. החלוץ הושאל להפועל תל אביב, וב-2008/9 חזר לירוקים וזכה עמם באליפות, כשבליגה הוא סיים כמלך השערים עם 28 שערים.

במהלך קיץ 2010 עבר החלוץ לשחק בגנט הבלגית ובעונתו הראשונה כבש 10 שערים בכל המסגרות. לאחר מכן, הושאל לווסטרלו, אך החמיץ חצי עונה בגלל פציעה ובקיץ האחרון חזר לגנט, אך שוב לא מצא את מקומו בקבוצה. העונה ארבייטמן רשם עשר הופעות ליגה, אבל הוא פתח רק בשלושה משחקים וכבש שני שערים. בסך הכל יש לו 17 שערים ב-67 הופעות בכל המסגרות בבלגיה וכעת הוא עובר לתחנה השלישית בקריירה האירופית שלו.

שמו של ארבייטמן נקשר למספר תחנות אירופיות נוספות, ואף למספר קבוצות בליגת העל, אך בסוף, כאמור, הגיע למונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully