וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוצים: רוי ניסני חתם לשנתיים נוספות במוקה מוטור

הישראלי בן ה-18 ממשיך להתקדם ויתחרה במירוצי הפורמולה 3 יורו סירייס. הבעלים: "רוי הוכיח שיכול לעבור לאתגר הבא"

קבוצת מוקה מוטור ספורט הודיעה היום (שני) על החתמתו של נהג המירוצים הישראלי רוי ניסני לשנתיים נוספות, והוא יתחרה בעונה הקרובה במסגרת מרוצי הפורמולה 3 יורו סירייס, שהוכרו לאחרונה כאליפות אירופה על ידי ההתאחדות העולמית לספורט מוטורי, ה-FIA. זהו צעד נוסף של ניסני אל עבר מרוצי הפורמולה 1.

ניסני מסכם שלוש עונות מוצלחות במרוצי הפורמולה, פורמולה ב.מ.וו ליסטה ג'וניור ופורמולה מאסטר, בהם עמד תשע פעמים על הפודיום וניצח בארבעה מרוצים. מיד בתום העונה שחלפה, זומן ניסני למבחנים בוולנסיה ובברצלונה, שם המשיך להציג יכולת גבוהה והיה הנהג המהיר ביותר על המסלול מבין כל הנהגים האחרים שנבחנו. בסופו של דבר הוחלט שניסני ימשיך במוקה לשנתיים נוספות ויצטרף לשני נהגי הפורמולה 3 הוותיקים של הקבוצה מיטשל גילברט האוסטרלי ופסקל וורלינן הגרמני . מוקה מוטור ספורט, מהקבוצות המובילות באירופה, ידועה כמצמיחה נהגי פורמולה מהשורה הראשונה, כאשר בשורותיה כיכב בעבר לא פחות מסבסטיאן פטל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעלים של הקבוצה, פטר מוקה אמר היום בברלין: "רוי השלים שלוש שנים בקבוצה והוכיח שהוא מוכן ויכול לעמוד באתגר הבא, השנתיים האחרונות בפורמולה מאסטר נותנות לנו יסוד איתן להניח שרוי יעשה דרכו לצמרת נהגי הפורמולה 3, הצוות כבר מצפה לרגע שבו יתחילו לעבוד יחד".

"להתחרות באליפות הפורמולה 3 יורו סיריס, זהו צעד גדול עבור רוי. העובדה שבנוסף למוקה היו עוד קבוצות שגילו ברוי עניין, כמו לוטוס, בהחלט משביעה רצון מבחינתי ואני בטוח שהוא ימשיך ויציג את היכולת הגבוה שלו גם בעונה הקרובה למרות שמדובר בעונה ראשונה בפורמולה 3", אומר גפראס אולה, המנהל המקצועי של רוי ניסני.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully