וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי הכיס של באיירן לגווארדיולה: 280 מיליון יורו

המועדון הבווארי יחמש את המאמן הספרדי, שמקווה להוציא 100 מיליון יורו מהסכום כדי להנחית בבוואריה את סוארס ופלקאו. התקציב בקיץ 2012: קצת יותר מ-70 מיליון יורו

פפ גווארדיולה יחל לעבוד בקיץ הקרוב בבאיירן מינכן, ובמועדון יודעים שהוא רגיל לסטנדרטים של ברצלונה והחליטו ללכת על כל הקופה, תרתי משמע. המאמן כבר קיבל את תקציב הבזבוזים שלו ליוני ויולי: 280 מיליון יורו.

פפ גווארדיולה (שמאל). GettyImages
סכום לא רע, אפשר לעשות אתו דברים נחמדים. גווארדיולה/GettyImages

על פי ה"לאקיפ" הצרפתי, המטרה הראשית של גווארדיולה היא להנחית את לואיס סוארס ורדאמל פלקאו בבוואריה. עלותו של סוארס, שחתום עד 2018 בליברפול, מוערכת בכ-45 מיליון יורו, פלקאו יעלה כ-55 מיליון. רק לשם השוואה, בקיץ החולף הוציאה באיירן 71 מיליון יורו על רכש.

בינתיים, באיטליה ניסו למשוך את ז'וזה מוריניו בלשונו ולגרום לו לומר כי גווארדיולה ברח לגרמניה ממפגשים חזיתיים עמו. ב"ראי איטליה" השיב המאמן לשאלה: "האם גווארדיולה הלך לגרמניה כדי לא להיפגש אתי? לא יודע. מה שאני כן יודע הוא שאני לא אאמן בבונדסליגה".

גווארדיולה חתם, כזכור, בבאיירן לפני כשבועיים על חוזה לשלוש שנים. הקבוצה, המודרכת היום על ידי יופ היינקס, צפויה לזכות באליפות גרמניה, כשהיא מוליכה את הטבלה בהפרש של 11 נקודות לפני לברקוזן השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully