וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "מצאנו משהו שעובד"

הלייקרס מפתחים ציפיות, קובי: "אני מנסה להתפתח". הווארד: "עכשיו אנחנו לוקחים אחריות". וגם: השיא החדש של כרמלו

אחרי שהראו מעט סימני חיים עם ניצחון נאה על יוטה, הלייקרס המשיכו במגמת השיפור שלהם הלילה (בין ראשון לשני) עם ניצחון יוקרתי 96:105 על אוקלהומה סיטי, הקבוצה שדרסה אותם בפלייאוף האחרון בדרך לסדרת הגמר ומחצה אותם בסטייפלס סנטר רק לפני שבועיים.

קובי בריאנט שוב רשם משחק עם יותר אסיסטים (14) מזריקות (12), סטיב נאש החליף אותו בעמדת הסקורר עם שבע מתוך 17 הנקודות שלו בשש הדקות האחרונות, והקבוצה של מייק ד'אנטוני טיפסה למאזן 25:19, כשכעת מחכה לה לו"ז מבטיח של משחקים מול קבוצות חלשות.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
שוב יותר אסיסטים מזריקות. בריאנט/AP

"אני מנסה להתפתח ולמצוא את מה שהמועדון הזה צריך", אמר בריאנט, שהיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל עם 21 נקודות, 14 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. "כרגע אנחנו עושים עבודה טובה בלהיות אמיתיים אחד עם השני ולקחת אחריות. זה עושה הבדל עצום". פאו גאסול, שתרם 16 נקודות מהספסל, הוסיף: "מצאנו משהו שעובד, ומשהו שאנחנו יכולים להרגיש טוב איתו. עם הדרך בה אנחנו משחקים עכשיו אנחנו יכולים להצליח הרבה".

דוויט הווארד, שדווקא איכזב עם 8 נקודות (2 מ-10 מהקו) ו-10 ריבאונדים, נתן קרדיט לאסיפת השחקנים בשבוע שעבר, בה על פי הדיווחים נזף בו בריאנט לעיני כולם: "אני נרגש לראות את ההתקדמות שלנו. נמשיך לעבוד ולדבר אחד עם השני. השינוי הכי גדול הוא שאנחנו לוקחים אחריות על הכל אחרי השיחה המצוינת שהייתה לנו בממפיס, שהשפיעה על ההמשך".

בצד המפסיד היו הת'אנדר, שסגרו את מסע משחקי החוץ הארוך ביותר שלהם העונה במאזן 3:3. "כל האולם הרגיש את הייאוש שלהם", הסביר קווין דוראנט שקלע 35 נקודות. "הם היו זקוקים נואשות לניצחון הזה, ולכן הם שיחקו היטב, קלעו מבחוץ ושמרו טוב על הצבע. אנחנו החטאנו כמה זריקות טובות, וכקבוצה אנחנו צריכים לבצע את התפקידים שלנו טוב יותר, אבל אנחנו נהיה בסדר".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר (אמצע) מול פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"כל האולם הרגיש את הייאוש שלהם". דוראנט/רויטרס

על ההצגה האישית הגדולה של הלילה היה חתום כרמלו אנתוני, שהפגיז 42 נקודות כולל תשע שלשות בניצחון של הניקס 104:106 על אטלנטה. כרמלו, שסבל מתקופה רעה בשבוע האחרון, קלע רק 31 מ-85 מהשדה בשלושת המשחקים האחרונים ואמר אחרי התבוסה לפילדלפיה אתמול שהוא לא מסוגל לפגוע עם אבן באוקיאנוס, היה פשוט בלתי ניתן לעצירה.

מפגן הצליפות של מלו השווה את שיא המועדון בשלשות שהיה שייך ללטרל ספריוול (עשה זאת פעמיים), ג'ון סטארקס וטוני דגלאס, ובנוסף הוא השווה את שיא המועדון של ריצ'י גוארין עם 29 משחקים רצופים בהם קלע לפחות 20 נקודות. כשנשאל בסיום האם קלע פעם תשע שלשות במשחק השיב כרמלו: "תבדקו כמה קלעתי מול ניגריה באולימפיאדה". התשובה, דרך אגב, היא 10 מ-12.

"זה היה פשוט עניין של לקיחת זריקות", סיכם אנתוני. "אני יודע שאני מסוגל לקלוע אותן, וכשאני קולע מבחוץ זה פותח לי את המגרש וגם לחברים שלי לקבוצה, וזה מה שקרה הערב". מאמנו מייק וודסון הוסיף: "הוא היה צריך משחק פריצה כזה. הוא כן קלע, אבל לא בקצב גבוה. הערב לא יכולתי לתת לו מנוחה והוא יצא גדול עם הצליפות שלו".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
"הוא היה צריך משחק פריצה כזה". אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully