וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.1

ארסנל לא מוותרת על וייה, באלוטלי בדרך למילאן, צ'אבי חתם על חוזה חדש בברצלונה וזה לא הכל. כל ההעברות והשמועות

העברות

* אברטון הודיעה כי סיכמה עם טוונטה על העברתו של הקשר לירוי פר (23), וזה אמור לחתום בקבוצה ביממה הקרובה. על פרסומים, דמי ההעברה יעמדו על 10 מיליון יורו.

* לואיס הולטבי, שאמור היה לעבור לטוטנהאם בקיץ, יקדים את מעברו משאלקה ויגיע לוויט הארט ליין כבר בשבוע הקרוב.

* כפי שהודיעה לפני מספר ימים, האריכה ברצלונה באופן רשמי את חוזהו של צ'אבי בשנתיים נוספות, עד 2016.

* המגן השמאלי הדני, מיכאל לומב (25), חתם עד סיום העונה בבוכום מליגת המשנה בגרמניה. לומב שסיים את חוזהו בזניט סט. פטרסבורג, מיעט לשחק בקבוצה הרוסית מאז שהגיע אליה ב-2010 ובילה תקופות השאלה בפיינורד, אלבורג ופרייבורג.

* ליל מכרה למכלן הבלגית את הבלם ג'רי ונדאם. הצרפתי-גנאי בן ה-24 עבר בדיקות רפואיות ביום שישי וחתם אמש על חוזה לשלוש וחצי שנים.

* מגן אסטון וילה אלן האטון יעבור בדיקות רפואיות ויושאל עד תום העונה למאיורקה.

* רג'ינל גורו, שחקן ההגנה של סטנדרד ליאז', חתם לשנתיים בקריליה סובייטוב הרוסית.

* קשר נבחרת הולנד הצעירה לשעבר, אריק פאלקנבורג (24), הושאל מאלקמאר לניימיכן עד סוף העונה. הוא שותף העונה ב-14 משחקי ליגה וכבש שלושה שערים.

* עוד באלקמאר: הקבוצה רכשה מהראקלס אלמלו את ווילי אוברטום בן ה-26, שנחשב לאחד מהקשרים הבולטים בליגה ההולנדית בשנתיים האחרונות. הקמרוני-הולנדי כבש העונה 5 שערים ובישל 8 נוספים.

* מיינץ הודיעה על רכישתו של הקשר הדני ניקי זימלינג מקלאב ברוז'.

* אלן הוטון, מגן אסטון וילה, עובר בהשאלה עד תום העונה למאיורקה, שנלחמת על חייה בליגה הספרדית.

שחקן אסטון וילה סטיבן וורנוק. Matthew Lewis, GettyImages
צפוי לחתום היום בווסטהאם. וורנוק/GettyImages, Matthew Lewis

שמועות

* אתר Goal.com טוען כי על אף הטענה של טיטו וילאנובה לפיה דויד וייה יישאר בברצלונה עד תום העונה, פתחו הקטלאנים במשא ומתן עם ארסנל על העברת החלוץ לתותחנים. על פי הדיווח, החלוץ "מאוד מעוניין" להצטרף לקבוצה של ארסן ונגר, שמוכן להשוות את שכרו (כ-110 אלף ליש"ט), ולהעביר לברצלונה 13.8 מיליון ליש"ט עבורו.

* ווסטהאם צפויה לחזק היום את ההגנה שלה בשני שחקנים חדשים: עמנואל פוגאטץ וסטיבן וורנוק. האוסטרי בן ה-31 יגיע בהשאלה מוולפסבורג, בעוד וורנוק יגיע בהעברה חופשית מאסטון וילה.

* באיטליה טוענים שמילאן כל כך נחושה להחתים את מריו באלוטלי, עד שהיא מוכנה לכלול לשלוח למנצ'סטר סיטי את קווין פרינס בואטנג כחלק מהעסקה. במילאן טוענים שבאלוטלי לא יגיע, אבל סוכנו נמצא באנגליה ומנהל מגעים מטעמם עם אלופת אנגליה.

* מגנה הימני הפנטסטי של איינטרכט פרנקפורט, סבסטיאן יונג, מוזכר לאחרונה כמועמד בולט להגיע לבאיירן מינכן בקיץ. בראיון לאחד מכלי התקשורת המקומיים הוא אמר: "שמעתי על ההתעניינות של באיירן. אני חייב להודות שהייתי שמח לשחק תחת פפ גווארדיולה".

* איסקו, המועמד לצ'לסי וטוטנהאם, חתם על חוזה חדש במלאגה.

* המגן-קשר הארגנטינאי של אוניברסידד דה צ'ילה, מתיאס רודריגס, המריא לאיטליה כדי לסגור את המעבר שלו לסמפדוריה. רודריגס בן ה-26, שכבר הוגדר לאחרונה כ"דני אלבס הארגנטינאי" בגלל הדמיון בסגנון המשחק של השניים, הוזכר כמועמד למנצ'סטר סיטי בקיץ האחרון.

* חלוץ סוונסי דני גרהאם ביקש לעזוב את הקבוצה בשל "סיבות אישיות".

* מאמן וויגאן, רוברטו מרטינס, טוען: "מאורו בוסלי יושאל לפאלרמו. יש כבר הסכמה על העסקה".

* בבריטניה מדווחים שצ'לסי הציעה לדידייה דרוגבה לחזור, אבל החלוץ מחוף השנהב החליט לעבור לבסוף לגלאטסראיי.

* נוריץ' מתכוננת להציע לסלטיק 7 מיליון ליש"ט עבור החלוץ גארי הופר. הצעה של הקנריות בגובה 4.5 מיליון, כבר נדחתה על ידי הבויז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully