וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי לא צריך את רונאלדו בשביל לקבל מוטיבציה"

רונאלדו כבש שלושער, מסי ענה עם רביעייה, עוזר מאמן ברצלונה ג’ורדי רואורה: "אין גבול ליכולת שלו". רונאלדו: "מחכה לקלאסיקו"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
"כבר נגמרו הסופרלטיבים". מסי/רויטרס

ליאונל מסי ממשיך בכושרו האדיר. כוכב ברצלונה הפגיז אתמול (ראשון) רביעייה (!) מדהימה בניצחון 1:5 של ברצלונה על אוסאסונה, ואם כריסטיאנו רונאלדו חשב שהוא יהיה כוכב אחרי המחזור אחרי שכבש שלושער מרשים בניצחון 0:4 של ריאל מדריד על חטאפה - הארגנטינאי שוב זכה בכותרות הגדולות והוכיח שהוא מתעלה על כל ביצוע של יריבו הפורטגלי.

עוזר מאמן ברצלונה ג’ורדי רואורה התייחס להצגה של מסי, שהגיעה שעות ספורות אחרי ההצגה של רונאלדו. "אני לא יודע אם למסי הייתה מוטיבציה מוגברת לכבוש אחרי ההופעה של רונאלדו", אמר רואורה, "אבל אני לא חושב שהוא צריך שמישהו אחר יעורר אותו.

"נגמרו לי כבר הסופרלטיבים בשביל לתאר אותו", אמר רואורה, "כשרואים אותו עושה בכל משחק דברים מדהימים, אתה כבר מתרגל לזה, אבל כשאתה קצת חושב על זה ומבין מה הוא באמת עושה, אתה קולט שאין גבול ליכולת שלו".

מסי עצמו, שהפך לשחקן הראשון בתולדות ברצלונה שמגיע ל-200 שערי ליגה, הודה שהקבוצה כבר חושבת על הקלאסיקו מול ריאל מדריד במסגרת גביע המלך ביום רביעי. "לא דיברנו על זה לפני המשחק, כי יותר חשוב היה המשחק מול אוסאסונה", אמר מסי, "אבל עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק הבא".

כרטסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד, מול חואן ואלרה, חטאפה. Denis Doyle, GettyImages
"רק רוצה להשתפר". רונאלדו/GettyImages, Denis Doyle

מנגד, רונאלדו הגיע אתמול ל-300 שערים בקריירה, ומאמין שהניצחון של מדריד 0:4 על חטאפה מעניק לבלאנקוס אמונה וביטחון לפני קלאסיקו. "נהיה בבית, באיצטדיון שלנו מול האוהדים שלנו, וזו תהיה הזדמנות טובה עבורנו ליצור יתרון לקראת גומלין", אמר כריסטיאנו, "זה באמת משחק חשוב, משחק קשה מאוד. נפגוש את אחת הקבוצות הטובות בעולם, כך שיהיה ערב ענק.

"חסרים לנו כמה שחקני מפתח חשובים, אבל זה לא אמור להוות תירוץ", אמר רונאלדו, "נצטרך לתת משחק גדול, כי בארסה קבוצה מדהימה".

על הניצחון על חטאפה אמר רונאלדו: "פתחנו לאט, אבל במחצית המאמן נתן לנו עצות ועזר לנו להשתפר במחצית השנייה". רונאלדו כבש את השלושער ה-19 שלו במדי ריאל, וכעת טלמו זארה ואלפרדו די סטפאנו מקדימים אותו במעט (לשניים יש 22 פעמים שלושער במדי ריאל). "זה יהפה להגיע ל-300 גולים, ואני שמח, אבל המטרה לעשות את העבודה ולתת את המיטב למועדון. אני רוצה להשתפר עוד ועוד ורק לשפר את היכולת ולשבור עוד שיאים, אני רק רוצה לתת את הכי טוב שאני יכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully