וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "השינוי הכי גדול זה אריק בנאדו"

קפטן מכבי חיפה מסביר את היכולת, דקל קינן: "בכל האימונים לא הבקעתי שני שערים". בנאדו: "אליפות לוקחים במעשים"

ברני ארדוב

כל הסופרלטיבים על מכבי חיפה כבר מזמן נגמרו, אבל אם מישהו היה צריך הוכחה נוספת לכך שהירוקים נמצאים בזון, קיבל קבלה הערב (ראשון) בקרית אליעזר עם ניצחון ענק 0:3 של הירוקים על הפועל תל אביב. הקבוצה של אריק בנאדו, שחטפה שלישייה בסיבוב הקודם, החזירה במשחק משובח משלה שהגיע כתוצאה משני שערים בנגיחה של דקל קינן (11, 34) ושער נוסף של אלון תורג'מן (56), כשאחרי 20 מחזורים חיפה רחוקה חמש נקודות בלבד ממכבי תל אביב. בנאדו נשאר דקות ארוכות אחרי המשחק, עבר ביציעים, לחץ את ידי האוהדים. החלוץ ג'ייק קיגן נחת בישראל ונכח במשחק.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
הצגת תכלית מרהיבה. דקל קינן חוגג עם חבריו/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, סירב להגיד את המילה אליפות, ואמר: "יש לי תשע אליפויות כשחקן, אבל אליפות לא לוקחים בדיבורים, אלא במעשים. אם נמשיך ככה, אנחנו נהיה בדרך הנכונה. היה לנו משחק טוב, הראינו עליונות בכל הפרמטרים. הראינו נחישות, הניצחון הזה הגיע לנו. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, לקבוצה הזו יש הרבה לאן ללכת, יש הרבה כישרון ואמרתי את זה מההתחלה. השחקנים באים לעבוד עם מחויבות ולכן יש תוצאות. לא צריך ללמד אותם כדורגל. ראינו את הקהל, הייתה אווירה מדהימה. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. נמשיך קדימה בכל הכוח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"השחקנים באים לעבוד עם מחויבות ולכן יש תוצאות". אריק בנאדו/ברני ארדוב

הקפטן יניב קטן שיבח בעיקר את המאמן, ואמר: "כשאריק הגיע ידעתי שאני אשחק בתפקיד אחר. יותר נוח לי בתפקיד הזה כשאני עם הפנים למגרש. עברנו תקופה לא קלה בתחילת השנה. השינוי הכי גדול זה אריק בנאדו, זו עובדה. הקבוצה השתנתה אך ורק בגלל זה".

דקל קינן, שכבש שני שערים, אמר: "אליפות זה משהו שצריך לעשות, לא לדבר עליו. זה נוח לנו שאנחנו באים מלמטה. אין טעם להצהיר הצהרות. אני לא חושש לדבר על אליפות, אבל זה לא יהיה חכם. אנחנו צריכים להמשיך לבוא כאנדרדוג. היום מה שניצח זה הביחד. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל נלחמנו ולקחנו כל גליץ'. קשה לשים את האצבע על השינוי, הרוח בקבוצה חיובית, יש מחויבות וזה מה שמביא אותנו לתוצאות. בכל האימונים לא נתתי שני שערים. אנחנו עובדים הרבה על מצבים נייחים באימונים ואני שמח שכבשתי. יותר חשוב זה שלא ספגנו שער, בזה אני נמדד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully