וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "איבדנו נקודות בגלל טעויות שיפוט"

מאמן הפועל חיפה רתח מזעם והתלונן בפני השופט אחרי ההפסד 2:1 לבאר שבע. אלישע לוי: "הגיע לנו לנצח". גבאי: "שמח לעזור"

one

הפועל באר שבע ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. הקבוצה של אלישע לוי שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-26 אך נותרה במקום התשיעי בליגת העל. הקבוצה של ניר קלינגר במקום ה-13 והלפני אחרון עם 17 נקודות בלבד. באר שבע קיבלה פנדל בדקה ה-74, ממנו כבש רביד גזל את השער השני, מה שגרם לניר קלינגר להשתולל על הספסל וגם בסיום המשחק הוא נכנס אל כר הדשא כדי להתלונן לשופט. אצל המארחת גם היו חדשות לא טובות כשהתברר שרביד גזל מתח את שריר הירך האחורי. ייתכן שייעדר במשך שבועיים.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
רותח מזעם. קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התלונן בסיום: "השארנו את הנקודות פה בגלל טעות שיפוט. נקודה. התפקיד של השופטים הוא לא להכריע על תוצאת המשחק. זה שהמחצית הראשונה שלנו הייתה פחות טובה מהשנייה, זה לא קשור. נתנו להם פנדל בשיא המומנטום שלנו. ראיתי מהספסל שהייתה הרמת רגל גבוהה של סוארס. אני עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות ועכשיו זה עניין של איגוד השופטים.

"בשביל לקחת נקודות היינו צריכים לשחק לאורך זמן כמו ששיחקנו במחצית השנייה. לא ייצרנו מספיק מצבים. לא קל להתאושש מ-1:0 בבאר שבע, לא היה משחק גדול. במומנטום שהיינו אחרי השער יכולנו לנצח ואני כועס מאוד על טעות השיפוט. יש לי ביקורת עצמית ואני יודע ששיחקנו לא טוב במחצית הראשונה".

קלינגר נשאל האם הקבוצה שלו יכולה להישאר בליגה על אף העובדה שעדיין לא ניצחה פעם אחת בחוץ העונה: "אפשר להישאר בליגה. הליגה צפופה מאוד בתחתית. נצטרך למתוח את הדקות בהן אנחנו משחקים טובים. כואב לי על ההפסד המיותר הזה. בסך הכל יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין בה".

מאמן באר שבע אלישע לוי נשם לרווחה בסיום ואמר: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. החמצנו כל כך הרבה הזדמנויות ובטעות אחת היריבה הבקיעה שער. הגיע לנו לנצח. לא מזמן הפסדנו במשחק כזה בווסרמיל מול מכבי נתניה ואני חושב שבסוף טעויות השיפוט תמיד מתאזנות. אם היינו מפסידים היום, היינו למטה, אבל עכשיו אנחנו באמצע ויכולים להסתכל קדימה.

"אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל רואים במשחקים האחרונים שאנחנו טובים יותר ואגרסיביים יותר. חשוב מאוד שאנחנו שומרים על הבית. נגד אשדוד הגיעו לנו שני פנדלים ברורים ולא קיבלנו. רמת השיפוט בארץ היא טובה, פה ושם טועים, אבל זה לא משמעותי".

על המטרות להמשך העונה אמר לוי: "כמובן שאנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף העליון, אבל יש הרבה קבוצות שנאבקות וזה קשה מאוד. אנחנו עושים מאמצים לחזק את עצמנו בשחקן התקפה נוסף. אנחנו נשמח מאוד לצרף את שלומי ארבייטמן, אבל בינתיים אין דיבורים. אנחנו עושים מאמצים להוסיף זר".

כובש השער הראשון של באר שבע דובב גבאי: "אני על כדורים, ואם אני צריך לשחק חולה, אני אשחק חולה. גם לי הייתה החמצה היום, אבל עידו שחקן מצוין. אני מאמין שברגע ששער אחד ייכנס, הוא יהיה יותר טוב. אני פה שנתיים, תמיד בבאר שבע מחפשים שחקן כזה או אחר, אני לא מתייחס לשמועות. זה לא מעניין אותי, אני מתעסק רק בעצמי. לשחק, להיות טוב ולעזור להפועל באר שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מרוצה. לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully