וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן בפסגה אחרי 0:1 על ליל

שער עצמי של שג'ו החזיר את זלאטן וחבריו למקום הראשון. סיריגו שבר שיא דקות ללא ספיגה. ניצחונות לבורדו וסנט אטיין

פריס סן ז'רמן חזרה הערב (ראשון) אל פסגת הליגה הצרפתית, אחרי ניצחון ביתי דחוק וקשה 0:1 על ליל, משער עצמי אכזרי של אורליאן שג'ו. השוער סלבטורה סיריגו לא ספג בליגה מאז אמצע נובמבר, והוא שבר את שיא המועדון עם 775 דקות רצופות (לא שיחק בהפסד לראן). במשחק המוקדם של היום, סנט אטיין ניצחה 0:3 את באסטיה ועלתה למקום השביעי. מי שמיהרה לדלג מעליה בדרך למקום החמישי היא בורדו, שניצחה 0:1 בניס ועקפה גם אותה.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
נהנו מהרבה מזל. שחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליל 0:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שבה לפסגה הודות לניצחון דחוק על האלופה מ-2011, שלא ניצחה מאז החזרה מהפגרה. הסיפור הגדול של המשחק היה שייך לסלבטורה סיריגו. השוער האיטלקי של פריס סן ז'רמן שבר את שיא המועדון של דקות ללא ספיגה (היה שייך לברנאר לאמה מ-1996/7), שעמד על 698 דקות. זה קרה בדקה ה-14, אבל פ.ס.ז' לא מינפה זאת כדי לעלות ליתרון. ליל התגוננה היטב, זלאטן איברהימוביץ' שחזר להרכב יחד עם לוקאס מורה אחרי המנוחה באמצע השבוע, התעסק בעיקר בעימותים מילוליים עם מרקו באשה מליל, בעט כדור לקורה ונתן עקב אחד גדול לטיאגו מוטה שבחר להתחזות בצורה מכוערת ברחבה. למזלה של המארחת, בדקה ה-68 הדף סטיב אלאנה כדור שפגע בגופו של הבלם אורליאן שג'ו וחדר פנימה. שער עצמי אכזרי שהספיק לפ.ס.ז' כדי לשוב אל המקום הראשון, אחרי עוד קצת מזל בעקבות כדור של טוליו דה מלו לקורה בדקה ה-83.

שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
מסתדרים גם בלי גופראן. שחקני בורדו/רויטרס

ניס - בורדו 1:0

אחרי 12 משחקים ללא הפסד במגרש הביתי, הקבוצה של קלוד פואל נכנעה. זה קרה דווקא נגד בורדו, שנחלשה מאז הפגרה ובשבוע האחרון גם איבדה את יוהאן גופראן שעבר לניוקאסל. בורדו לא ניצחה בניס מאז נובמבר 2005, אבל ידעה לקחת את שלוש הנקודות הודות לשער בודד בדקה ה-58. ירוסלב פלאשיל הקפטן השתחרר ובין שני שחקנים בישל להנרי סבה את שערו השישי העונה. דריו סביטאניץ' הדביק כדור למשקוף מן העבר השני, לא יותר מזה. ניצחון חשוב לבורדו.

סנט אטיין - באסטיה 0:3

ניצחון קל לירוקים, שעדיין לא הפסידו ב-2013 ועלו למקום השביעי בטבלה. שלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:3 קל לסנט אטיין, וכך היה גם הפעם. ברנדאו הברזילאי הרשית בסיבוב כבר בדקה התשיעית, אחרי בלגן גדול ברחבת באסטיה. לקראת הסיום מצאו את הרשת גם פייר אובמיאנג (79) וז'וסואה גילאבוגי (85) שכבשו מול באסטיה גם בסיבוב הקודם והפעם אף בישלו אחד לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully