וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את שטוטגרט

שערים של מנדז'וקיץ' ומולר סידרו לבווארים יתרון 11 נקודות בפסגה. המבורג ניצחה 2:3 את ברמן בדרבי דרמטי ולוהט

המחזור ה-19 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני קרבות לוהטים. באיירן מינכן המוליכה הצליחה להגדיל את הפער שלה מלברקוזן ל-11 נקודות אחרי 0:2 בחוץ על שטוטגרט. עוד קודם לכן, הצליחה המבורג לנצח 2:3 את ורדר ברמן בדרבי צפוני לוהט.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער שלישי שלו בשני המחזורים האחרונים. מנדז'וקיץ'/רויטרס

שטוטגרט - באיירן מינכן 2:0

הבווארים ממשיכים לנצח אחרי פגרת החורף ורשמו ניצחון 0:2 שני ברציפות, הפעם במשחק חוץ קשה מול היריבה ממערב גרמניה. מריו מנדז'וקיץ' ותומאס מולר כבשו את השערים לזכות הקבוצה של יופ היינקס, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-48 והגדילה את הפער מלברקוזן השנייה ל-11 נקודות.

באיירן כבשה את הראשון בדקה ה-50 לאחר טעות קשה של כריסטיאן מולינארו, שהחזיר כדור אחורה לעבר השוער שלו סוון אולרייך. דווקא מריו מנדז'וקיץ' הגיע לכדור הזה, עבר את השוער ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-72 הגיע השני לאחר שמסירת רוחב של מנדז'וקיץ' מצאה את תומאס מולר, שהגיע לפינה הקרובה ודחק פנימה את ה-0:2 עם ביצוע מלוטש ויפה. הקבוצה של ברונו לבאדיה נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-80 לאחר שמרטין הרניק ספג צהוב שני.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (ימין) מול סוון אולרייך שוער שטוטגרט. רויטרס
נמצאים בכושר מצוין. מולר מול אולרייך/רויטרס

המבורג - ורדר ברמן 2:3

הקבוצה של טורסטן פינק מטפסת למקום התשיעי אחרי שהיא השיגה ניצחון שמיני שמגיע לאחר התיקו מול נירנברג בשבוע שעבר ועוד מול היריבה המרה בדרבי הצפוני הלוהט. דווקא ברמן כבשה ראשונה: בדקה התשיעית כדור קרן של אלכסנדר איגניובסקי מצא את ראשו של אסאני לוקימייה, שהבקיע את שער היתרון לאורחים. המבורג השוותה בדקה ה-23 עם שער של יונג מין סון, שנהנה מבישול של מילאן באדלי ואיזן ל-1:1.

יונג מין סון, דניס אאוגו שחקני המבורג חוגגים שער. רויטרס
יכולים להסתכל לעבר החלק העליון של הטבלה. יונג מין סון חוגג עם אאוגו/רויטרס

המהפך של המבורג הושלם עם פתיחת המחצית השנייה כשמין סון הפך מכובש למבשל וסידר לדניס אאוגו שער יתרון, ומכבש הלחצים של המבורג נמשך בדקה ה-52 אאוגו פירגן לארטיומס רודנבס שהבקיע את ה-1:3. הקצב המטורף נמשך ושתי דקות בלבד לאחר מכן ברמן צימקה כשסוקרטיס בעט כדור מחוץ לרחבה שמצא את הרשת.

עד הסיום ברמן הספיקה לאבד שניים משחקניה, קלמנס פריץ ומרקו ארנאוטוביץ', שקיבלו כרטיס צהוב שני. בעקבות ההפסד, ברמן רושמת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון וממשיכה להתקרב בצעדי ענק לתחתית, אך בשלב הזה היא מקדימה את הקו האדום בתשע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully