וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "ההופעה של רונאלדו אומרת הכל, הוא הכי טוב"

עוזר מאמן ריאל מדריד החמיא לכוכב, שחצה את רף 300 השערים. סרחיו ראמוס: "מרד נגד מוריניו? זה שקר גדול"

שלושה ימים לפני הקלאסיקו הראשון בחצי גמר הגביע, ריאל מדריד ערכה חזרה גנרלית עם 0:4 ביתי על חטאפה. מי שנראה מוכן מתמיד לקראת ברצלונה הוא כריסטיאנו רונאלדו, שחגג שלושער תוך 10 דקות, חצה את רף 300 השערים בקריירה וזכה לתשואות רמות מהאוהדים לאחר שהוחלף. גם בנו ואמו של רונאלדו היו ביציע ונהנו, כשהפנומן הפורטוגלי כבר חתום על 10 שערים ב-2013. אגב, היה זה השלושער ה-20 של רונאלדו בקריירה, כאשר 19 מתוכם היו בריאל מדריד. מדובר בממוצע מדהים של שלושער בכל 9.2 משחקים.

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
ממשיך לשבור שיאים. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

עוזר המאמן אייטור קראנקה התייצב למסיבת העיתונאים במקום ז'וזה מוריניו והתייחס להוצאות של רונאלדו: "נהגנו בו במשנה זהירות, הוא שם קרח על הקרסול שלו. ההופעה שלו אומרת הכל לגבי כושרו. רק תראו את השערים שהוא כבש. הוא בכושר נפלא, הוא הטוב ביותר. אני מרוצה גם מהמשחק של אדאן, הוא בהחלט היה טוב. בכלל, הצגנו יכולת משופרת ורואים שיש כאן המשכיות. השוער של חטאפה היה איש המשחק, וזה אומר הכל".

סרחיו ראמוס התייחס לדיווחים על מרד בחדר ההלבשה נגד מוריניו, וטען: "זה שקר גדול, בדיוק כמו שהנשיא שלנו אמר. במדריד הכל עובר מהר וממשיכים לנושא הבא. עכשיו אני חוזר לרצות את העונש שלי. זה לא קל, אבל אני סומך על הקבוצה ומאמין שהכל יכול להיות בקלאסיקו".

אגב, מוריניו העניק מנוחה לצ'אבי אלונסו, סמי חדירה ואלברו ארבלואה, שיחזרו להרכב ביום רביעי. נגד בארסה תחסר ריאל את איקר קסיאס ופפה הפצועים וכן את ראמוס, פאביו קואנטראו ואנחל די מריה המורחקים. בתוך כך, ריאל ביקשה להקדים את הקלאסיקו בליגה ליום שישי, ה-1 במרץ, בגלל הסמיכות למשחק מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully